Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

1 2 3 ... 55 56 57 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dumle:
Men ÅH varför missade jag detta D:

för att du inte var hemma

29 dec, 2012 12:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!
Wihej
Jag visste inte att man skulle skicka in till dig vid 00.00 :c

29 dec, 2012 12:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!

YEAH visst skickade jag till dig vid 00:00?

29 dec, 2012 12:15

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!
Wihej
Jag visste inte att man skulle skicka in till dig vid 00.00 :c


This Jag visste inte heller om det, men aj. Jag la mig vid 01,30 ändå så.. saksamma

29 dec, 2012 12:24

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!
Wihej
Jag visste inte att man skulle skicka in till dig vid 00.00 :c
inte jag heller, lade av c:a 02.00

29 dec, 2012 12:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!
Wihej
Jag visste inte att man skulle skicka in till dig vid 00.00 :c
inte jag heller, lade av c:a 02.00
Jag loggade ut 4 och somnade vid 5

29 dec, 2012 12:36

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Cruciio:
Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!
Wihej
Jag visste inte att man skulle skicka in till dig vid 00.00 :c
inte jag heller, lade av c:a 02.00
Jag loggade ut 4 och somnade vid 5
somnade 02.30

29 dec, 2012 12:39

Solkatten
Elev

Avatar


Jag var uppe till tre tiden ungefär. Kunde vara uppe längre men hade typ inget att göra, lol. Sov till ett idag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 dec, 2012 13:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag var uppe till tre tiden ungefär. Kunde vara uppe längre men hade typ inget att göra, lol. Sov till ett idag.
Jag fick jättetråkigt, mugglis var alldelse dött X) Jag var uppe till fyra och lade mig då, men somnade fem och blev väckt nio av mamma -.-

29 dec, 2012 13:45

Puffsy
Elev

Avatar


Jag var uppe till halv tre tiden x)
Sen blev jag alldeles för trött och ingen
ville duellera mot mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fec8c9b363ea104cbc838749502124dfd%2Ftumblr_ne0uedEHC91txlrcro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fd549858fc17cc066a5b9afe242781908%2Ftumblr_mya4vjjaip1r922azo1_500.gif

29 dec, 2012 14:09

1 2 3 ... 55 56 57 ... 88 89 90

Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

Du får inte svara på den här tråden.