Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Efter ett tag stannar hon och ser sig omkring. Hon känner inte igen sig.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 13:19 |
|
Winny Geasley
Elev |
Gräset gör små volter i luften.
28 mar, 2013 13:20 |
|
amanda1104
Elev |
Men hon fortsätter bara gå längre in i skogen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 13:21 |
|
Winny Geasley
Elev |
Till slut låter hon det flyga uppåt. Högre och högre.
28 mar, 2013 13:22 |
|
amanda1104
Elev |
Efter kanske en halvtimme stannar hon och ser sig omkring. Hon är vilse!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 13:26 |
|
Winny Geasley
Elev |
Hon bestämmer sig för att gå till Aily.
28 mar, 2013 13:28 |
|
amanda1104
Elev |
Hon suckar och sjunker ner på marken. Hon kommer ändå inte hitta tillbaka själv så hon får väll vänta och se.
Winny Geasley vill du sluta? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 mar, 2013 13:34 |
|
Winny Geasley
Elev |
25 apr, 2013 17:31 |
|
amanda1104
Elev |
Jag skulle vilja fortsätta men om du inte vill kanske vi ska strunta i det och börja på ett annat(om du fortfarande vill rolla) Winny Geasley
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2013 17:34 |
|
Winny Geasley
Elev |
Nejdå, jag vill gärna fortsätta^^
25 apr, 2013 19:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen