Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 55 56 57 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Efter ett tag stannar hon och ser sig omkring. Hon känner inte igen sig.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 mar, 2013 13:19

Winny Geasley
Elev

Avatar


Gräset gör små volter i luften.

28 mar, 2013 13:20

amanda1104
Elev

Avatar


Men hon fortsätter bara gå längre in i skogen.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 mar, 2013 13:21

Winny Geasley
Elev

Avatar


Till slut låter hon det flyga uppåt. Högre och högre.

28 mar, 2013 13:22

amanda1104
Elev

Avatar


Efter kanske en halvtimme stannar hon och ser sig omkring. Hon är vilse!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 mar, 2013 13:26

Winny Geasley
Elev

Avatar


Hon bestämmer sig för att gå till Aily.

28 mar, 2013 13:28

amanda1104
Elev

Avatar


Hon suckar och sjunker ner på marken. Hon kommer ändå inte hitta tillbaka själv så hon får väll vänta och se.


Winny Geasley vill du sluta?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 mar, 2013 13:34

Winny Geasley
Elev

Avatar


Ojdå! *glömt bort detta rollspel*

amanda1104, nja, nje, beror på. Vill du eller?

25 apr, 2013 17:31

amanda1104
Elev

Avatar


Jag skulle vilja fortsätta men om du inte vill kanske vi ska strunta i det och börja på ett annat(om du fortfarande vill rolla) Winny Geasley

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 apr, 2013 17:34

Winny Geasley
Elev

Avatar


Nejdå, jag vill gärna fortsätta^^

25 apr, 2013 19:56

1 2 3 ... 55 56 57 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.