Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
ESC
qqqaqqNah 25 aug, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Eurovision Song Contest, måste jag nog säga..
Det blir så tråkigt att se på sport efter ett tag, de enda sporterna jag orkar se på är fotboll och ishockey ^^ 25 aug, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
OS. För OS är så mycket större. Och enligt mig har musiken i ESC bara blivit sämre och sämre.
25 aug, 2012 17:23 |
|
Fairydust
Elev |
Jag tittar inte på något av det, jag bryr mig inte om något av det, så inget av det.
I don't wanna break these chains! 25 aug, 2012 17:34 |
|
Disenchanted
Elev |
25 aug, 2012 23:08 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker Eurovision Song Contest är roligare att titta på (och varje år hittar man iaf någon eller några hyfsat bra, nya låtar), så därför väljer jag det. Även om jag varje gång blir mer intresserad av OS än jag inbillade mig att jag skulle bli så tycker jag, i längden, att det blir rätt segt (och mer pretentiöst än ESC). Och den enda sport jag är riktigt intresserad av är handboll.
Det var mycket jämt mellan OS och ESC, men Eurovision Song Contest (6 röster) vann till sist över OS (5 röster). Grattis ESC! OBS! Snart kommer ännu en ny fråga i första inlägget. 26 aug, 2012 11:22 |
|
MizzNina
Elev |
Frankrike!!!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 aug, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Jag har inte varit i någon av länderna men jag gillar båda språken och kulturerna... fast jag kan tyska rätt bra (franska kan jag bara några ord) och just nu står Tyskland högt på min lista över resemål så jag väljer Tyskland!
26 aug, 2012 11:29 |
|
MissFniss
Elev |
26 aug, 2012 11:31 |
|
PureSlytherin
Elev |
26 aug, 2012 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen