Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan alla:9 Jo som ni nog märkt så har jag tagit bort Ginny Weasley99, men jag har skappat en ny användare (den jag skriver med nu) och jag kommer fortsätta på denn ff
Så nu kommer det sista kapitlet Jag kommer att göra en uppföljare länkar till den sedan Kapitel 46 -Jag vet inte precis allt, men det är något med Voldemort, han vill att du ska göra något nästa år, något med något föremål och någon tävling jag vet inte riktigt, men du ska få ett uppdrag, Mörkrets herre litar på dig, som alla andra du är ju Bellatrixs dotter, säger Zoey. -Okej, tack, men du vet inget mer?, frågar Natarza. -Nej inget mer, sluta fråga, säger Zoey. Veckorna går på Hogwarts, examensproven går sådär för Natarza men hon tror hon klarar sig i alla fall, om hon inte gör det gör det ju inget för henne. Och nu är det sista dagen på Hogwarts, innan sommarlovet. Natarza står vid sin koffert och plockar ner alla sina saker, det mesta med hennes första år har varit skit. Men sen hon träffade Zoey fick hon en vän, i sin ålder och det är hon jäkligt glad över, nästa år kommer bli bättre, hon fick nyss reda på att hon klarade sig på examenproven. Hon är väldigt nyfiken på vad uppdraget som Voldemort ska ge henne är, hon vet ju bara lite tack vare Zoey. Men det får ingen veta då kanske Zoey råkar illa ut. -Natarza, vi måste gå nu, säger Zoey som tar ner sin koffert från sin säng. -Ja, mot ett härligt sommarlov hemma oss Malfoys för du skulle vara med där va?, frågar Natarza. -Ja, men det är osäkert om pappa kommer, men mamma kommer i alla fall, säger Zoey. Natarza nickar och tar ner sin koffert dags att vandra ut mot friheten. Dom kliver på tåget tillsammans och sätter sig i en tom kupé. -Uppdraget kommer säkert ha något med Harry Potter eller Dumbledore att göra, säger Zoey. -jag har knappt sett Harry Potter det här läsåret, säger Natarza. -Nej, men han håller sig nog undan från dig, Hermione du vet Smutskallen har säkert sagt åt honom det, säger Zoey. Resten av resan pratar dom om vad uppdraget kan vara försöker lista ut det genom att tänka efter det Zoey har sagt. -Vi är framme nu, säger Zoey och ler. Dom går av tåget och går fram till Narcissa och Lucius. -Draco skynda dig, vi har bråttom hem, Bellatrix väntar, säger Narcissa också går dom mot familjen Malfoys bil. -jag vill att du ska veta, att ”uppdraget” du ska få är inte bara olagligt det är ganska farligt också, säger Narcissa lugnt och flinar. -Din mamma dör om du misslyckas, säger Lucius. ---------------------------------------------------- http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=31365&page=1#p1937611 Länken till uppföljaren 2 apr, 2013 20:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 4 kl. 16:49
|
|
Freddelito
Elev |
4 apr, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Tack så jättemycket BTW: länken till uppföljaren: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=31365&page=1#p1937611 4 apr, 2013 16:48 |
|
Majis
Elev |
Kan nån skriva nåt här igen? xD Alltså... jag kan inte läsa det nu men klickade på detta bevakade inlägget och glömmer det annars om det ej lyser rött... haha xD
detta var flummigt... ursäkta! xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 apr, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Kan nån skriva nåt här igen? xD Alltså... jag kan inte läsa det nu men klickade på detta bevakade inlägget och glömmer det annars om det ej lyser rött... haha xD detta var flummigt... ursäkta! xD Jag förstår nu skriver jag här igen 7 apr, 2013 18:57 |
|
Majis
Elev |
Nu har jag läst och det var jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 apr, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Nu har jag läst och det var jättebra! TACK så mycket 7 apr, 2013 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen