Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron tänker tillbaka

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

1 2 3 ... 55 56 57 ... 139 140 141
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


du fick mig facktiskt att börja skriva min också.

21 feb, 2011 14:18

Ron
Elev

Avatar

+2


Vad kul! Fick till ett till kapitel, blev så skriv sugen.. Hope you like it

Kapitel 24 - Att kolla lite mer

Ron vaknade tidigt nästa morgon av att solen var på väg upp. Han kom ihåg gårdagen, sen det Ginny hade sagt inne i stenrummet. Att hans Hermione förmodligen var allvarligt skadad, Ginny hade hört några vakter prata om Hermione. Att hon hade blivi bortförd långt härifrån. Att om inte Ginny, Harry och Ron hittade Hermione snart så skulle det vara för sent. Snart betydde några dagar om ens det. Ron var trött i benen trots att dagen just börjat. Han sjönk ner och satte sig på marken. Han lutade huvudet mot väggen och suckade tungt.

Ginny och Harry vaknade en timme senare, Harry gav Ginny en puss på munnen och smekte hennes kind. Men mer kärlek ville han inte visa eftersom han visste att det var tungt för Ron att se. Att Harry hade sin älskade nära sig men inte Ron. Harry gnuggade sig i ögonen och gick mot Ron som fortfarande satt trött på marken.
- Är du redo att gå snart? frågade Harry och kollade oroligt på Ron. Ron svarade utan att ens kolla på Harry.
- Har aldrig varit mer redo, sa Ron och lät lite förbannad. Han var bestämd, han ville inte gråta eller snarare han orkade inte gråta. Han ville få tillbaka sin Hermione och dom som var i vägen fick skylla sig själva.

Harry sträckte fram sin hand och Ron tog ett hårt grepp om den, reste sig upp och gick bestämt iväg. Ginny och Harry små sprang ikapp honom, så gick dom tre iväg för att få tillbaka Hermione och inget annat skulle duga.

Men om dom hade kollat lite mer där dom just varit så hade dom sett henne. Sett att hon levde, att hon var okej. Men det gjorde dom inte, dom bara gick förbi.

We're all wizards, even Ron.

21 feb, 2011 14:22

EMELESEL
Elev

Avatar


of course i like it!!!

21 feb, 2011 14:25

Luna 1
Elev

Avatar


LOVE IT♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

21 feb, 2011 16:04

Elin@
Elev

Avatar


Jättbra!

21 feb, 2011 16:09

Luna 1
Elev

Avatar


Mmm
Äger

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

21 feb, 2011 16:17

hermione_33
Elev

Avatar


Spännande...

"Can you dance like a Hippogriff?"

21 feb, 2011 17:12

jan
Elev

Avatar


Super bra mer snälla Ron

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

21 feb, 2011 17:13

Luna 1
Elev

Avatar


Ja minst sagt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

21 feb, 2011 17:14

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Mer du är jättebra!
Det är verkligen spännande

21 feb, 2011 19:33

1 2 3 ... 55 56 57 ... 139 140 141

Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka

Du får inte svara på den här tråden.