Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
du fick mig facktiskt att börja skriva min också.
21 feb, 2011 14:18 |
|
Ron
Elev |
Vad kul! Fick till ett till kapitel, blev så skriv sugen.. Hope you like it
Kapitel 24 - Att kolla lite mer Ron vaknade tidigt nästa morgon av att solen var på väg upp. Han kom ihåg gårdagen, sen det Ginny hade sagt inne i stenrummet. Att hans Hermione förmodligen var allvarligt skadad, Ginny hade hört några vakter prata om Hermione. Att hon hade blivi bortförd långt härifrån. Att om inte Ginny, Harry och Ron hittade Hermione snart så skulle det vara för sent. Snart betydde några dagar om ens det. Ron var trött i benen trots att dagen just börjat. Han sjönk ner och satte sig på marken. Han lutade huvudet mot väggen och suckade tungt. Ginny och Harry vaknade en timme senare, Harry gav Ginny en puss på munnen och smekte hennes kind. Men mer kärlek ville han inte visa eftersom han visste att det var tungt för Ron att se. Att Harry hade sin älskade nära sig men inte Ron. Harry gnuggade sig i ögonen och gick mot Ron som fortfarande satt trött på marken. - Är du redo att gå snart? frågade Harry och kollade oroligt på Ron. Ron svarade utan att ens kolla på Harry. - Har aldrig varit mer redo, sa Ron och lät lite förbannad. Han var bestämd, han ville inte gråta eller snarare han orkade inte gråta. Han ville få tillbaka sin Hermione och dom som var i vägen fick skylla sig själva. Harry sträckte fram sin hand och Ron tog ett hårt grepp om den, reste sig upp och gick bestämt iväg. Ginny och Harry små sprang ikapp honom, så gick dom tre iväg för att få tillbaka Hermione och inget annat skulle duga. Men om dom hade kollat lite mer där dom just varit så hade dom sett henne. Sett att hon levde, att hon var okej. Men det gjorde dom inte, dom bara gick förbi. We're all wizards, even Ron. 21 feb, 2011 14:22 |
|
EMELESEL
Elev |
of course i like it!!!
♥ 21 feb, 2011 14:25 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 16:04 |
|
Elin@
Elev |
Jättbra!
21 feb, 2011 16:09 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 16:17 |
|
hermione_33
Elev |
Spännande...
![]() "Can you dance like a Hippogriff?" 21 feb, 2011 17:12 |
|
jan
Elev |
Super bra mer snälla Ron
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
21 feb, 2011 17:13 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 17:14 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Mer du är jättebra!
Det är verkligen spännande ♥ 21 feb, 2011 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen