Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Superbra kapitel!
26 apr, 2012 06:50 |
|
mican00
Elev |
26 apr, 2012 07:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 apr, 2012 09:34 |
|
Miss Black
Elev |
1. Marcus blir kär i Amelia!
2. ....... Samma sak.............. ^^ 3. Han är kär i henne!! !! Jag vill ABSOLUT INTE att Marcus ska gilla Amelia...he,he... *host* Min bokblogg
26 apr, 2012 17:21 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra kapitel!!!!!!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 27 apr, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss Black: 1. Marcus blir kär i Amelia! 2. ....... Samma sak.............. ^^ 3. Han är kär i henne!! !! Jag vill ABSOLUT INTE att Marcus ska gilla Amelia...he,he... *host* Det märks xD 27 apr, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
1. Marcus blir förälskad i Amelia.
2. Har ingen aning. 3. Marcus blir förälskad i Amelia. Super bra kapitel!!!! ♥ 27 apr, 2012 15:32 |
|
amanda1104
Elev |
1: Nån blir överfallen kanske
2:Jag vet faktiskt inte 3: Kärlek kanske... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 apr, 2012 16:28 |
|
AlexZz
Elev |
FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR SÅ SEG! D:
------------------------------------------- Kapitel 35 del 2: Fusk och försvunnen vän. Marcus ”För i helvete, Marcus vad ska vi göra med henne?” Frågade Isaac och suckade djupt. ”Varför gör du dig ens besväret att få tag i henne, vi kunde ju bara sabbat hennes kvast eller något!” Fortsatte han och jag suckade irriterat. Jag visste inte varför jag gjort det. Isaac hade rätt, jag skulle bara sabbat hennes kvast eller fått någon äldre hjälpa oss använda Confundus. Varför var jag en sådan idiot!? Varför kunde jag inte bara tagit den enkla vägen? Jag tittade på henne, smått rädd för att hon skulle vakna. Hon låg i Slytherins uppehållsrum och såg ut som en docka. Jag mindes att första året hade jag avskytt henne för att hon var så uppkäftig, ful, idiotisk, korkad, puckad och retfull. Särskilt på Försvar mot svartkonster då hon alltid varit mycket bättre än mig. Hon hade skrattat och tittat snett på mig. Men på senaste tiden hade jag… äsch jag visste inte. ”Hallå, Marcus!? Vad ska vi göra med henne??” Frågade Isaac otåligt och jag övervägde att slå till honom. ”Jag fixar det, okej!?” Svarade jag honom irriterat och han gick ut ur uppehållsrummet. Sanningen var nog att jag inte visste hur jag skulle fixa det. Vilket fiasko jag var. Reg ((Ja, Regs perspektiv! :3)) Jag stod i korridoren och väntade på Amelia. Tim och Eliza hade gått i för väg. Jag undrade över var Amelia var någonstans. Hon var inte den sorten som ”försvann”. Mot min vilja blev jag orolig för henne. Det kanske var naturligt med tanke på att jag betraktade henne som en syster. En väldigt livfull syster med många tankar och idéer om precis allt. Då såg jag Slytherinaren Isaac gå förbi och muttra något. ”Varför i hela friden ska han tvunget jaga henne hela tiden…” muttrade Isaac surt men tystnade när han såg mig. ”Vad glor du på?” Sa Isaac argt. ”Dig, vem annars?” Undrade jag med ett retsamt leende. Han trodde inte riktigt att Marcus kan ha sjunkit så lågt att han ”kidnappat” Amelia, men allt är möjligt eller? Isaac tittade på mig ett tag. ”Var är Amelia?” Frågade jag och Isaac blinkade snabbt. Jag förstod ganska snabbt att han visste. ”Vad snackar du om? Jag vet inte var hon är.” Svarade Isaac och jag himlade irriterat med ögonen. ”Det vet du visst, berätta.” Konstaterade jag och Isaac himlade med ögonen. ”Hon är i Slytherins uppehållsrum.” Sa han och såg retfull ut. Hur i hela friden ska jag lyckas komma in dit? ----------------------------------------------- *be om förlåtelse på mina bara knän* FÖRLÅÅÅT! D: Tack så hemskt mycket för att ni fortfarande läser min FF! Tack Tack Tack Tack Tack! ;_: Jag lovar att försöka bättra mig! (Jävla skola som alltid slukar upp min tid! TwT) Iallafall nu får ni frågor igen: Frågor: 1. Ska jag väcka Amelia? :3 2. Har ni några syn punkter över hur jag ska få in Reg i Slytherinarnas uppehållsrum? Tack än en gång för er feedback och att ni faktiskt läser den! ^_^ . .
1 maj, 2012 16:13 |
|
Nelly1513
Elev |
1. Ja! När Marcus är i upehållsrummet
2. Han hotar Isaac med sin trollstav?^^ För övrigt ÄLSKADE jag det♥♥ AlexZz and I are friends 4 ever <3
1 maj, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen