@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, jag HATAR min fanfiction Haha, varför då? Radera den då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 14:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag har ärligt talat trott att jag var den enda på hela planeten som tänkt så här! OMG! Vilken lättnad! I'm not alone! Jag skulle kunna skriva så mycket här nu, men jag kan inte formulera det på ett bra sätt.. Thank you! 19 jun, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Åh, jag HATAR min fanfiction Haha, varför då? Radera den då? Näe, det vill jag inte heller, jag lovade mig själv ett slut. Men egentligen hatar jag mig själv eftersom jag suger på att planera och det fick jag ju ta nu istället. Jag är så trött på att sitta fast - vilket jag har gjort i två veckor D: 19 jun, 2012 14:59 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Jag har ärligt talat trott att jag var den enda på hela planeten som tänkt så här! OMG! Vilken lättnad! I'm not alone! Jag skulle kunna skriva så mycket här nu, men jag kan inte formulera det på ett bra sätt.. Thank you! va awesome 19 jun, 2012 15:08 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har ärligt talat trott att jag var den enda på hela planeten som tänkt så här! OMG! Vilken lättnad! I'm not alone! Jag skulle kunna skriva så mycket här nu, men jag kan inte formulera det på ett bra sätt.. Thank you! va awesome Wihoo! Synd att jag har röstat tre gånger idag redan -.- xP 19 jun, 2012 15:09 |
|
Solkatten
Elev |
Vart i Sverige ligger Västeräng någonstans? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2012 15:29 |
|
Solkatten
Elev |
Hade varit kul att åka på ett sådant här läger någon sommar; http://www.adventist.se/artikel/2169/tonarslager.aspx :3 Det ligger i Västeräng eller? Det verkar vara i Stockholm i alla fall.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 15:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag har Nellie:
Gått upp (för tidigt). Ätit frukost (och hängt lite på Mugglis). Tagit bussen till en skola. Kommit fram. Ätit frukost där. Åkt buss till en annan skola. Fått lite information om dagen. Gjort badbomber och misslyckats med att vika lådor av papper (jag som kunnat sedan jag var sex år). Paddlat kanot (men jag vill paddla kajak). Ätit lunch och snackat med kompisar (fast jag snackade ju med dem hela tiden också). Byggt raketer och skjutit iväg (jag blev blöt). Lekt med kväve, vi gjorde glass och frös rosor och ägg. Fått en ny t-shirt. Tagit bussen till den första skolan. Sagt hejdå till alla kompisar. Åkt buss hem. Kommit hem. Ätit kanelbulle och satt sig vid Mugglis! En riktig toppen dag! 19 jun, 2012 16:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 jun, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen