@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Diskuterar pokemon. mhm.
19 jun, 2012 14:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Om jag och avifors var syskon på riktigt känner jag på mig att vi skulle varit ett epic team som hade drivit våra föräldrar till vansinne. Vi skulle säkerligen vara som Wichita och Little Rock i Zombieland. YES DUDE VI MÅSTE KÖRA AMAZING RACE TILLSAMMANS !!! OMG YES GO TEAM ![]() without something there is no nothing 19 jun, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
IamAK Right behind you bro.
19 jun, 2012 14:09 |
|
Celebikai
Elev |
19 jun, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: FIOEJFDOFIHDF. I HATE YOU RIGHT NOW QUOTEV/QUIZAZZ. ÅÅÅÅÅH. </3 Skrev precis ett långt kapitel på ett av mina fanfics där(jag skriver alltid där först och kopierar in hit till mugglis sen), men allt försvann. DAMN YOU QUOTEV, DAMN YOU. I forgive you Quotev, but just this time, just this time. 19 jun, 2012 14:18 |
|
IamAK
Elev |
19 jun, 2012 14:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 15:07
|
|
Solkatten
Elev |
Så sant. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Klockan är två och jag har fortfarande på mig mitt nattlinne.. #SWAG, SWAG. Samma här. D: 19 jun, 2012 14:38 |
|
Solkatten
Elev |
Jävla fluga!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Åh, jag HATAR min fanfiction
19 jun, 2012 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen