@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är sur.
för jag är inte i gbg eller sthlm. vill till sfbokhandeln ... https://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=97693 ksdfjglkösgjdldkjsgbmönd ♥ ge miiiig ;_; 19 jun, 2012 13:45 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså Guys.. slå mig hårt.. jag är så himla kräsen när det gäller hotell i London sgosighsdodshdshg Inte vet jag vart jag vill bo och hur långt jag vill att vi ska ha från själva Londons centrum.. FUUUH! </3 Hotellet jag vill bo på är fullt också </3 Det enda jag vet är att man ska tänka på att det är lägre standard på hotell i London. Vill du bo bra, sikta på fler-stjärnigt!
19 jun, 2012 13:50 |
|
Maisan
Elev |
19 jun, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Klockan är två och jag har fortfarande på mig mitt nattlinne..
#SWAG, SWAG. 19 jun, 2012 14:03 |
|
Celebikai
Elev |
19 jun, 2012 14:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 14:05
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: VADÅ VA SKA DU SÄGA DET OMG DU ÄRGJORD AV AWESOME I LOVE YOU TOOSkrivet av scarhead: Jag såg fyra svanar på sjön innan. De var lugna och fina och sedan bara LOL NO HEJ VI SKA DRA NU PUSS BITCHES XOXO och började flaxa och ha sig och flög iväg. Jamen tack för sällskapet då. ASDFHJKL WHY YOU SO AWESOME I LOVE YOU DAMN IT 19 jun, 2012 14:04 |
|
Knizzlare
Elev |
19 jun, 2012 14:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Om jag och avifors var syskon på riktigt känner jag på mig att vi skulle varit ett epic team som hade drivit våra föräldrar till vansinne.
Vi skulle säkerligen vara som Wichita och Little Rock i Zombieland. YES without something there is no nothing 19 jun, 2012 14:06 |
|
IamAK
Elev |
19 jun, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2012 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen