@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 jun, 2012 13:11 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: www.food-is-your-friend.tumblr.com x_x okej nu är jag död. Ge mig mat någon!
http://Kaosregn.blogg.se
19 jun, 2012 13:19 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså Guys.. slå mig hårt.. jag är så himla kräsen när det gäller hotell i London sgosighsdodshdshg Inte vet jag vart jag vill bo och hur långt jag vill att vi ska ha från själva Londons centrum.. FUUUH! </3 Hotellet jag vill bo på är fullt också </3 Jag bodde på Edward Hotel, lagom till centrum och så
19 jun, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
FIOEJFDOFIHDF.
I HATE YOU RIGHT NOW QUOTEV/QUIZAZZ. ÅÅÅÅÅH. </3 Skrev precis ett långt kapitel på ett av mina fanfics där(jag skriver alltid där först och kopierar in hit till mugglis sen), men allt försvann. DAMN YOU QUOTEV, DAMN YOU. 19 jun, 2012 13:25 |
|
scarhead
Lärare |
19 jun, 2012 13:26 |
|
J-star Black
Elev |
Alltså jag bara dör!!!!
Sånt här kan jag titta på i flera år i sträck! Den är så bra, fatta mycket jag kommer att gråta när serien tar slut. Mitt liv kommer att vara över, for sure! ![]() ![]()
19 jun, 2012 13:28 |
|
Pixie
Elev |
19 jun, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Asså Guys.. slå mig hårt.. jag är så himla kräsen när det gäller hotell i London sgosighsdodshdshg Inte vet jag vart jag vill bo och hur långt jag vill att vi ska ha från själva Londons centrum.. FUUUH! </3 Hotellet jag vill bo på är fullt också </3 Jag bodde på Edward Hotel, lagom till centrum och så Regent Palace, det låg ganska nära Picadilly Circus. Annars skulle jag kunna tänka mig typ Central Park Hyde Park eller Travelodge Kings Cross Royal Scot. 19 jun, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Har precis fått ett brev om att knölen jag har haft så länge jag kan minnas inte är en tumör, utan en godartad benutväxt. Känner mig så jävla lättad.
19 jun, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag såg fyra svanar på sjön innan. De var lugna och fina och sedan bara LOL NO HEJ VI SKA DRA NU PUSS BITCHES XOXO och började flaxa och ha sig och flög iväg. Jamen tack för sällskapet då. ASDFHJKL WHY YOU SO AWESOME I LOVE YOU DAMN IT 19 jun, 2012 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen