Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
Jag tror jag börjar tycka om en fin kille.
Jag kanske ska gömma mig i ett hörn tills det går över. Känns tryggast så liksom.
![]()
13 sep, 2012 23:03 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av JoLizz: Jag tror jag börjar tycka om en fin kille. Jag kanske ska gömma mig i ett hörn tills det går över. Känns tryggast så liksom. Varför gömma dig? ![]() ![]()
13 sep, 2012 23:04 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av JoLizz: Jag tror jag börjar tycka om en fin kille. Jag kanske ska gömma mig i ett hörn tills det går över. Känns tryggast så liksom. Varför gömma dig? Om jag går in för det blir jag mer ledsen sen... Och han är rätt mycket äldre med.
![]()
13 sep, 2012 23:08 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av adliitam: Skrivet av JoLizz: Jag tror jag börjar tycka om en fin kille. Jag kanske ska gömma mig i ett hörn tills det går över. Känns tryggast så liksom. Varför gömma dig? Om jag går in för det blir jag mer ledsen sen... Och han är rätt mycket äldre med. Brukade också tänka så förut, men har kommit fram till att jag hellre vill veta om det finns en chans än att gå runt i ovisshet och "längta" efter personen ![]() ![]()
13 sep, 2012 23:17 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av JoLizz: Skrivet av adliitam: Skrivet av JoLizz: Jag tror jag börjar tycka om en fin kille. Jag kanske ska gömma mig i ett hörn tills det går över. Känns tryggast så liksom. Varför gömma dig? Om jag går in för det blir jag mer ledsen sen... Och han är rätt mycket äldre med. Brukade också tänka så förut, men har kommit fram till att jag hellre vill veta om det finns en chans än att gå runt i ovisshet och "längta" efter personen Jo, det är klart. Fast jag är inte direkt kär, bara en liten crush än så länge
![]()
13 sep, 2012 23:28 |
|
adliitam
Elev |
13 sep, 2012 23:33 |
|
JoLizz
Elev |
13 sep, 2012 23:35 |
|
adliitam
Elev |
Haha det är bra ![]() ![]()
13 sep, 2012 23:40 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med en kille som är två år yngre än mig just nu, på grund av mognads själ. Jag är 15 och mellan 13 och 15 åldras man mycket, man mognar något enormt. Hade jag varit 20 kanske, så skulle det nog inte spela någon roll. Jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som är två år äldre dock, eftersom jag egentligen är väldigt mogen för min ålder och kommer bättre överrens med folk som är 1/2 år äldre än mig. Jag tycker att ålder är en siffra och att mognaden är det som avgör - inte åldern. Jag är två(typ) år yngre och du hade kunant vara tillsammans med mig rightt Jamen alltså lugnt zmeysan ♥3333 men du är ju typ mognare än mig så det är ju ingen skillnad heheheheh ♥33333
15 sep, 2012 11:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Min pojkvän är två år yngre än vad jag är : D I looove it. Lammkött ftw. eh. without something there is no nothing 15 sep, 2012 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen