vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
12 okt, 2011 21:10 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salazar1: Gillar KossanBerta's signatur ENORMT MYCKET!!!! Haha, man tackar. :333 *niga* Men vassego då Slytherin Pride 12 okt, 2011 21:11 |
|
kinshaw
Elev |
12 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Gråter lyckotårar. :'
Idag fyller pappa år och gissa vad han (och resten av familjen) fick i födelsedagspresent? En resa till USA! GAhahahuuhHI, jag är överlycklig, men jag kan inte skrika av mig på någon, ingen svarar i telefonen. Det får bli på skolan istället! ASssåååaåaåala, bhweguiwbkjvbjakbfvjadbvljaeb! 13 okt, 2011 07:20 |
|
Borttagen
|
Äter frukost
13 okt, 2011 07:32 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gråter lyckotårar. :' Idag fyller pappa år och gissa vad han (och resten av familjen) fick i födelsedagspresent? En resa till USA! GAhahahuuhHI, jag är överlycklig, men jag kan inte skrika av mig på någon, ingen svarar i telefonen. Det får bli på skolan istället! ASssåååaåaåala, bhweguiwbkjvbjakbfvjadbvljaeb! Åh vad kul! Jag gör mig klar för att gå till skolan
13 okt, 2011 07:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Jag vet, jag håller på att dööööö. Skrivet av Borttagen: Gråter lyckotårar. :' Idag fyller pappa år och gissa vad han (och resten av familjen) fick i födelsedagspresent? En resa till USA! GAhahahuuhHI, jag är överlycklig, men jag kan inte skrika av mig på någon, ingen svarar i telefonen. Det får bli på skolan istället! ASssåååaåaåala, bhweguiwbkjvbjakbfvjadbvljaeb! Åh vad kul! Jag gör mig klar för att gå till skolan 13 okt, 2011 07:50 |
|
Borttagen
|
Har en och en halv timmes lång SO-lektion.
13 okt, 2011 08:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
13 okt, 2011 09:16 |
|
Celebikai
Elev |
13 okt, 2011 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen