@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Minidjuret: Någon man kan prata med om vad som hellst som är villig att offra sig? XD Du får gärna prata med mig om du vill. Nu ska jag nog dock sova tror jag, men kan alltid läsa imorgon. Du får göra som du vill, ville bara att du skulle veta att du kan prata med mig om du känner för det. Ah tack, inget viktigt, men pratar gärna med dig ^^ 19 jun, 2012 01:35 |
|
PotterHunger
Elev |
Känner mig så ensam när mina vänner sover och jag är vaken .
Läs min profil för info... 19 jun, 2012 01:56 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Sara Weasley!: Jag duschade igår!!! Jääääj Hehe det gjorde jag med it's raining men, hallelujah osv. Haha vad roliga jag är XD Vi är med i vi duschade igår klubben... Den uppfan jag nu Yey! Men nu kan jag inte vara med längre Jag duschade idag. 19 jun, 2012 07:31 |
|
Borttagen
|
vakna tidigt och åker och städar hos folk. *Välgörande samarit*
19 jun, 2012 07:55 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Sara Weasley!: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Sara Weasley!: Jag duschade igår!!! Jääääj Hehe det gjorde jag med it's raining men, hallelujah osv. Haha vad roliga jag är XD Vi är med i vi duschade igår klubben... Den uppfan jag nu Yey! Men nu kan jag inte vara med längre Jag duschade idag. Okay... Och jag ska duscha idag ![]() ![]()
19 jun, 2012 07:59 |
|
Sovsvampen
Elev |
Oherre, trodde jag skulle försova mig GROVT idag, vaknar och får panik, letar efter mobilen, klarvaken (pågrund av paniken) ser på klockan .. över en halvtimme innan jag ska ens BEHÖVA gå upp. SCORE!
19 jun, 2012 08:02 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen föe jag åt typ inget igår…
19 jun, 2012 09:26 |
|
tyri
Elev |
Jag försöker skriva en önskelista, för att jag fyller år på lördag, nu ser den ut såhär:
1 INTE TROSOR/ STRUMPOR 2 elgitarr 3 dator! Jag kommer inte få något hehe!
19 jun, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
That feeling you get when you've done absolutley nothing productive ... men sen tittar du på klockan och ser att den bara är 10 ♥
19 jun, 2012 09:52 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, han ser ut som en i min årskurs xD I alla fall på den bilden! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen