@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! 19 jun, 2012 00:34 |
|
scarhead
Lärare |
19 jun, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! VAD TROR DU DÅ INTE ATT JAG GJORDE?! eheheheheheheheheh eehehehe jag har en peruk ehehe som han ägde ehehhhehehe och min storebror var helt okej polare med honom när de gick på mellanstadiet eheheheh *lägger försiktigt blommor på din grav och smyger till min fangirl-hörna* 19 jun, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! VAD TROR DU DÅ INTE ATT JAG GJORDE?! eheheheheheheheheh eehehehe jag har en peruk ehehe som han ägde ehehhhehehe och min storebror var helt okej polare med honom när de gick på mellanstadiet eheheheh *lägger försiktigt blommor på din grav och s myger till min fangirl-hörna* Jag-vill-också-träffa-honom. 19 jun, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! VAD TROR DU DÅ INTE ATT JAG GJORDE?! eheheheheheheheheh eehehehe jag har en peruk ehehe som han ägde ehehhhehehe och min storebror var helt okej polare med honom när de gick på mellanstadiet eheheheh *lägger försiktigt blommor på din grav och s myger till min fangirl-hörna* Jag-vill-också-träffa-honom. Det-förstår-jag-han-är-jättetrevlig Han bor i samma stad som mig. c: Jag antar att du följer honom på YT? 19 jun, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! VAD TROR DU DÅ INTE ATT JAG GJORDE?! eheheheheheheheheh eehehehe jag har en peruk ehehe som han ägde ehehhhehehe och min storebror var helt okej polare med honom när de gick på mellanstadiet eheheheh *lägger försiktigt blommor på din grav och s myger till min fangirl-hörna* Jag-vill-också-träffa-honom. Det-förstår-jag-han-är-jättetrevlig Han bor i samma stad som mig. c: Jag antar att du följer honom på YT? Näe.. Eller vänta, vad heter han på YT? Jag följer så många där att jag glömmer bort XD 19 jun, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: MEN LÄGG AV! .. Okej.. jag dog nyss av fangirlin och.. och.. Idag dog Miyuki av fangirling för att Kossanberta har träffat en av världens coolaste tumblr-människor. Hon önskar ingen uppvaktning eller så. R.I.P MAJSELF! VAD TROR DU DÅ INTE ATT JAG GJORDE?! eheheheheheheheheh eehehehe jag har en peruk ehehe som han ägde ehehhhehehe och min storebror var helt okej polare med honom när de gick på mellanstadiet eheheheh *lägger försiktigt blommor på din grav och s myger till min fangirl-hörna* Jag-vill-också-träffa-honom. Det-förstår-jag-han-är-jättetrevlig Han bor i samma stad som mig. c: Jag antar att du följer honom på YT? Näe.. Eller vänta, vad heter han på YT? Jag följer så många där att jag glömmer bort XD Samma som på tumblr, captainimaginary. C; 19 jun, 2012 00:50 |
|
baramin
Elev |
Loggar ut från mugglis, stänger av datorn, kryper ner i sängen. Det första jag gör är att ta mobilen och logga in här igen. Alltså... Någonting blev fel.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 jun, 2012 01:18 |
|
Minidjuret
Elev |
Någon man kan prata med om vad som hellst som är villig att offra sig? XD
19 jun, 2012 01:19 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Någon man kan prata med om vad som hellst som är villig att offra sig? XD Du får gärna prata med mig om du vill. Nu ska jag nog dock sova tror jag, men kan alltid läsa imorgon. Du får göra som du vill, ville bara att du skulle veta att du kan prata med mig om du känner för det. ![]()
19 jun, 2012 01:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen