@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Ge mig frukost innan jag svälter ihjäl. det är lite sent (eller tidigt) att äta frukost nu :v Jag vet. Det är det som är problemet D: 18 jun, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
HAHAHHHAHAHAHA L´ROLF, JAG KAN INTE DGIJGDSPGI J HAHAHHAHASHAHHBSLHBLIHFBASILFHBASIFHBF "LET'S DO THAT AGAIN!" 18 jun, 2012 23:47 |
|
scarhead
Lärare |
18 jun, 2012 23:49 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag och min storebror lurade våran lillebror att det var Sverige mot Norge som spelade (egentligen var det Spanien mot Kroatien). Han genomskådade oss efter ett tag, men det var kul så länge det varade
18 jun, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Varför hamnar jag jämnt på youtube så här runt klockan tolv varje natt? -.-'
18 jun, 2012 23:54 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 jun, 2012 23:54 |
|
Solkatten
Elev |
Fotboll är nog den mest tråkigaste sporten som finns...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
18 jun, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Haha asså jag har så mycket minnen här i från och jag tänkte dela med mig av några XD
Första minnet är ett som slog mig nu när jag gled runt på youtube, det var någon gång i mars/april när jag, MonsterCookie (eller var det scarhead?) och två andra random mugglisar som precis har börjat tinychattade och vi satt och förklarade vad Tinja var för något. Helt random kommer random person 1 in efter att vi har berättat från början till slut om Tinja och frågar "Kommer de få några barn?" That made my day, or not my day.. that made that tinychat because it was only a shippin, nothing else! Godnatt! 18 jun, 2012 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
19 jun, 2012 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen