Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Jag orkar inte leta upp det här inlägget så jag gör såhär .
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag skulle nog inte ens komma i närheten av att hitta någon som är två år yngre, då skulle den personen vara lika gammal som min lillebror och det känns konstigt. Och därav skulle jag nog ha svårt att kunna hitta de känslor som behövs. Däremot är min sambo fyra år åldre än mig, och det är bara skönt. Jag har alltid varit rätt vuxen av mig, och därför behöver jag en partner som är just vuxen. ![]() ![]()
1 sep, 2012 13:32 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag har en.kille som är två år äldre än mig så jag tycker att det är okej. Jag förstår värkligen inte dem som säger att killen måste vara äldre eller likagammal, det är ju samma sak som att tjejen skulle vara äldre och killen yngre. Däremot så ytväcklas tjejer tidigare än killar och väldigt många tycker att yngre killar är barnsliga. Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 1 sep, 2012 14:48 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag tycker inte ålderskillnaden i sig är farlig eller något. Men jag tror inte att jag själv, just nu, skulle vilja ha en kille (eller tjej) som är två år yngre än mig själv då det skulle innebära att han skulle gå i nian medans jag själv går i ettan. Skulle nog inte vilja ha en som är två år äldre heller, då det skulle innebära att hen har tagigt studenten och är vuxen och jag fortfarande är mini och har ett tag kvar i skolan. Men jag ser inget konstigt i det, the heart wants what the heart wants, och om jag nu skulle träffa någon jag var intresserad av så skulle jag nog ändå inte bry mig om 2 år hit eller dit ![]()
1 sep, 2012 15:52 |
|
Fairydust
Elev |
Tuggad, utspottad, trampad på.
Precis så känner jag mig just nu. Vet inte varför jag skriver det i denna tråden. Men den kändes rätt. Jag känner mig jävligt övergiven av allt och alla. Telefonen ringer, men det är falska samtal. Det finns ingen på andra sidan. Fick-ringningar av folk som festar. Kul? Nej! I don't wanna break these chains! 2 sep, 2012 00:30 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Fick nyss reda på att Inger (fritisgårns chef) dog igår R.I.P. Inger! Jag lider med dig ♥ R.I.P Inger, tror att hon var snäll och glad! ♥
2 sep, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Min pojkvän är sex år äldre än jag 3 sep, 2012 09:29 |
|
Fairydust
Elev |
Ginnyy
Mitt ex var fyra år äldre (jag var 16, han var 20), min nuvarande sambo är fyra år yngre. När vi blev ihop var han 17, jag var 21. Nu är vi 20 och 24. Jag kan tillägga att han bara är ett år äldre än min lillebror, så han kändes lite för ung egentligen strax innan vi blev ihop, men sen sket jag i vilket. Jag älskar honom oavsett ålder. Jag ser inga problem med stor åldersskillnad så länge alla är med på det och den yngre personen är över 15 (om man tänker ha sex alltså). Det finns ingenting jag ser som fel eller konstigt relations- och sexmässigt så länge ALLA parter är med på det och är av laglig ålder (pedofili, som utövas i praktiken, är alltså aldrig okej även om barnet ''varit med'' på det, men det är en helt annat diskussion). I don't wanna break these chains! 3 sep, 2012 10:39 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag är kär i en tjej som är två år äldre. Och hon är kär i mig (tror jag i alla fall), vilket betyder att hon är kär i någon som är två år yngre. Och enligt mig märks åldersskillnaden inte alls ^^ Jaha. 8 sep, 2012 08:33 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med en kille som är två år yngre än mig just nu, på grund av mognads själ. Jag är 15 och mellan 13 och 15 åldras man mycket, man mognar något enormt. Hade jag varit 20 kanske, så skulle det nog inte spela någon roll. Jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som är två år äldre dock, eftersom jag egentligen är väldigt mogen för min ålder och kommer bättre överrens med folk som är 1/2 år äldre än mig. Jag tycker att ålder är en siffra och att mognaden är det som avgör - inte åldern.
13 sep, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med en kille som är två år yngre än mig just nu, på grund av mognads själ. Jag är 15 och mellan 13 och 15 åldras man mycket, man mognar något enormt. Hade jag varit 20 kanske, så skulle det nog inte spela någon roll. Jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som är två år äldre dock, eftersom jag egentligen är väldigt mogen för min ålder och kommer bättre överrens med folk som är 1/2 år äldre än mig. Jag tycker att ålder är en siffra och att mognaden är det som avgör - inte åldern. Jag är två(typ) år yngre och du hade kunant vara tillsammans med mig rightt 13 sep, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen