UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
25 aug, 2017 07:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Bacon är inte gott usch nej 2 sep, 2017 23:13 |
|
Borttagen
|
Idrott är inte roligt
4 sep, 2017 14:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Frukost är gott.
Mat är gott. Skolmat är god. Chips är inte gott, bara ibland, men absolut inte till frukost eller lunch. Godis passar inte heller så bra som lunch. Grönsaker är gott. Sådant kött som man typ alltid äter på middag är oftast inte gott. Jag har fett konstig musiksmak. Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 sep, 2017 17:18 |
|
Scorperion
Elev |
Att fylla år suger
1. Jag vill inte bli äldre 2. Jag vill inte ha några falska grattishälsningar 3. Hur i helvete ska man fira dagen efter allt som har hänt?!
5 sep, 2017 11:42 |
|
Borttagen
|
Jag gillar när man underskattar mig. Det är då som man kan chocka någon och jag gillar att chocka andra xD
5 sep, 2017 18:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idrott är inte roligt vill göra hundra konton till för att tumma upp det här inlägget 5 sep, 2017 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Idrott är inte roligt vill göra hundra konton till för att tumma upp det här inlägget Haha, visste inte att fyra ord betydde så mycket xD 5 sep, 2017 18:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänk då på mig som hatar idrott! Jag måste ha 40 minuters extraidrott i veckan för att inte bli underkänd!Idrott är inte roligt 5 sep, 2017 18:18 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, det gör det xDSkrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Idrott är inte roligt vill göra hundra konton till för att tumma upp det här inlägget Haha, visste inte att fyra ord betydde så mycket xD 5 sep, 2017 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen