Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 556 557 558 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

31 aug, 2012 19:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

alltså, jag är typ halvt kär i en som är ett år yngre och har varit i en som var 3 år (trodde han var 2 år yngre).
det är inte åldern som spelar roll, utan själva... kärleken (?)

31 aug, 2012 20:39

Elley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?


Är en av de tråkiga människorna som alltid gillat normen att killen ska vara äldre. Vet inte varför, just me being stupid, I guess. Men egentligen antar jag att det inte spelar någon roll.
Kärleken har ingen ålder, för att dra till med en riktig klyscha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

31 aug, 2012 20:44

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

alltså, jag är typ halvt kär i en som är ett år yngre och har varit i en som var 3 år (trodde han var 2 år yngre).
det är inte åldern som spelar roll, utan själva... kärleken (?)
Skrivet av Elley:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?


Är en av de tråkiga människorna som alltid gillat normen att killen ska vara äldre. Vet inte varför, just me being stupid, I guess. Men egentligen antar jag att det inte spelar någon roll.
Kärleken har ingen ålder, för att dra till med en riktig klyscha

well.. grejen är att jag gillar en kille. Jag menar verkligen gillar, det var otroligt länge sedan någon fick mig att känna såhär.. Och han är två år yngre än mig, och på något sätt så känns det som ett problem, men det borde liksom inte vara det, tror jag..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

31 aug, 2012 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

alltså, jag är typ halvt kär i en som är ett år yngre och har varit i en som var 3 år (trodde han var 2 år yngre).
det är inte åldern som spelar roll, utan själva... kärleken (?)
Skrivet av Elley:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?


Är en av de tråkiga människorna som alltid gillat normen att killen ska vara äldre. Vet inte varför, just me being stupid, I guess. Men egentligen antar jag att det inte spelar någon roll.
Kärleken har ingen ålder, för att dra till med en riktig klyscha

well.. grejen är att jag gillar en kille. Jag menar verkligen gillar, det var otroligt länge sedan någon fick mig att känna såhär.. Och han är två år yngre än mig, och på något sätt så känns det som ett problem, men det borde liksom inte vara det, tror jag..

Ålderna spelar ingen roll!!!! Min kompis mamma är typ 3 år äldre så varför inte du och han?
Det jag vill förmedla är egenligen att varför ska killar vara äldre? vissa tycker att de är mer "mognare2 en yngre, men de finna yngre som är mognare.

31 aug, 2012 21:23

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

Jag vet inte. De som jag har varit kär i har alltid varit i samma ålder eller några år äldre.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 aug, 2012 21:25

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

alltså, jag är typ halvt kär i en som är ett år yngre och har varit i en som var 3 år (trodde han var 2 år yngre).
det är inte åldern som spelar roll, utan själva... kärleken (?)
Skrivet av Elley:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?


Är en av de tråkiga människorna som alltid gillat normen att killen ska vara äldre. Vet inte varför, just me being stupid, I guess. Men egentligen antar jag att det inte spelar någon roll.
Kärleken har ingen ålder, för att dra till med en riktig klyscha

well.. grejen är att jag gillar en kille. Jag menar verkligen gillar, det var otroligt länge sedan någon fick mig att känna såhär.. Och han är två år yngre än mig, och på något sätt så känns det som ett problem, men det borde liksom inte vara det, tror jag..

Det är ju en fördel att leva tillsammans med en yngre man, då männens medellivslängd är kortare än kvinnans, dvs man lever ca. lika länge, if you get what I mean. Ingen behöver sörja varandra så värst länge, eftersom ens tid snart kommer....... Må vara ett superdeprimerande inlägg, men ändå.

Ålder är bara en siffra, älskar man varandra är detta inget som sätter stopp. Har ni sett Linas Kvällsbok förresten? Den handlar om 15-åriga Lina som blir enormt förälskad i 13-årige Ivar, och de lyckas få det att fungera.

Själv har jag också gillat en två år yngre kille, dock vågade jag inte avslöja hur jag kände för honom, utan väntade bara tills det gick över.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

31 aug, 2012 21:31

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?

alltså, jag är typ halvt kär i en som är ett år yngre och har varit i en som var 3 år (trodde han var 2 år yngre).
det är inte åldern som spelar roll, utan själva... kärleken (?)
Skrivet av Elley:
Skrivet av Ginnyy:
Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv?


Är en av de tråkiga människorna som alltid gillat normen att killen ska vara äldre. Vet inte varför, just me being stupid, I guess. Men egentligen antar jag att det inte spelar någon roll.
Kärleken har ingen ålder, för att dra till med en riktig klyscha

well.. grejen är att jag gillar en kille. Jag menar verkligen gillar, det var otroligt länge sedan någon fick mig att känna såhär.. Och han är två år yngre än mig, och på något sätt så känns det som ett problem, men det borde liksom inte vara det, tror jag..

Ålderna spelar ingen roll!!!! Min kompis mamma är typ 3 år äldre så varför inte du och han?
Det jag vill förmedla är egenligen att varför ska killar vara äldre? vissa tycker att de är mer "mognare2 en yngre, men de finna yngre som är mognare.

Fast jag har alltid tyckt att åldern spelar mindre roll när man kommer upp i äldre vuxen ålder, för att man liksom "jämnar ut sig" mer..
Jag är 18, han ..16? På något viss känns det som en mycket större skillnad där än om vi hade varit 32 och 30...

EDIT: Upptäckte dock nu via facebajs att han sedan två år tillbaka har flickvän...
It feels like my whole world just fell into a hole, were someone spit on it...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

31 aug, 2012 21:34

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
När man färgar håret för första gången så behöver man ju göra ett slags test för att se om man är allergisk mot det eller hur det nu var... behöver man göra det när man tomat håret för första gången också eller? Och hur länge håller färgen?

Det borde stå på förpackningen! Om inte, står det i häftet som brukar medkomma i förpackningen.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

31 aug, 2012 21:42

melle-hjrta
Elev

Avatar


Fick nyss reda på att Inger (fritisgårns chef) dog igår såg henne för 1 vecka sen och då såg hon jätte glad och pigg ut! Och sen när jag loggar in på FB så står det att hon fick en stroke och dog
R.I.P. Inger!

1 sep, 2012 13:21

1 2 3 ... 556 557 558 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.