hur gammal?
Forum > Quidditchplanen > hur gammal?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Ja... fast alltså, man åldras långsamt på min planet. Så jordmänniskor tror att jag är typ tolv
13??? jag är jättecoolig älska mig plz 7 sep, 2013 11:21 |
|
Borttagen
|
11-12?
7 sep, 2013 11:54 |
|
Queen Boo
Elev |
11?
jag är jättecoolig älska mig plz 7 sep, 2013 12:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 11-12? 7 sep, 2013 15:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Queen Boo: 11? jag är jättecoolig älska mig plz 7 sep, 2013 15:36 |
|
kitto
Elev |
0? :p
7 sep, 2013 16:21 |
|
Queen Boo
Elev |
14?
jag är jättecoolig älska mig plz 7 sep, 2013 16:45 |
|
kitto
Elev |
12?
7 sep, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
15?
7 sep, 2013 17:27 |
|
Queen Boo
Elev |
16?
jag är jättecoolig älska mig plz 7 sep, 2013 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen