Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tacktack!^^
1 nov, 2012 19:17 |
|
JosefinFini
Elev |
1 nov, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
JosefinFini: Tack så mkt!^^
1 nov, 2012 20:29 |
|
mican00
Elev |
Jag och en kompis höll på med lera i förrgår och då gjorde jag blandannat denna:
![]() Jag funderar på att måla den svart och silvrig. ![]()
2 nov, 2012 10:29 |
|
Purplerain
Elev |
Har köpt två små flaskor som jag tänkte ha trolldrycker eller något i. Någon som har någon idé?
Klaine ♥
3 nov, 2012 17:10 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Purplerain: Har köpt två små flaskor som jag tänkte ha trolldrycker eller något i. Någon som har någon idé? Ta vatten och färga det med karamellfärg. Sedan kan du ju lägga ett hårstrå eller något i en av dem så blir det polyjucie elexiret ![]()
4 nov, 2012 10:14 |
|
Purplerain
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Purplerain: Har köpt två små flaskor som jag tänkte ha trolldrycker eller något i. Någon som har någon idé? Ta vatten och färga det med karamellfärg. Sedan kan du ju lägga ett hårstrå eller något i en av dem så blir det polyjucie elexiret Tack! c:
Klaine ♥
4 nov, 2012 15:02 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Purplerain: Skrivet av mican00: Skrivet av Purplerain: Har köpt två små flaskor som jag tänkte ha trolldrycker eller något i. Någon som har någon idé? Ta vatten och färga det med karamellfärg. Sedan kan du ju lägga ett hårstrå eller något i en av dem så blir det polyjucie elexiret Tack! c: Vsg ![]()
8 nov, 2012 17:31 |
|
LilyLovegood
Elev |
...men jag tror att jag tappat bort dem.. igen är jag utan pinnar till trollstavar.. -.-'
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
9 nov, 2012 18:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: ...men jag tror att jag tappat bort dem.. igen är jag utan pinnar till trollstavar.. -.-' Typsikt xC ![]()
9 nov, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen