UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Tack, nu är jag sugen på att dricka någons blod...Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr Jag kan till och med gå runt och vara sugen på blod! 5 aug, 2017 13:59 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr BLOOOD!♥♥♥ Jag är en vampyr, så det är inte så konstigt x) Jag har tillochmed äkta huggtänder
5 aug, 2017 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Samma här Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr BLOOOD!♥♥♥ Jag är en vampyr, så det är inte så konstigt x) Jag har tillochmed äkta huggtänder 5 aug, 2017 14:02 |
|
Borttagen
|
McDonalds is groooooss
7 aug, 2017 22:50 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: McDonalds is groooooss Jag älskade det förr, men nu när jag inte ätit där på ett tag håller jag med. Max är bättre. Det känns mer fräscht där ____ Don't kill me men jag gillar inte den eviga snön. Får bara ont i ögonen av att kolla på den!
7 aug, 2017 22:59 |
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av Disenchanted: Ananas är INTE gott! Mycket kan förändras på 5 år! Jag har hela mitt liv trott att all ananas smakar som burk-ananas (vidrigt). Jag har har därför aldrig velat smaka på någon annan ananas, men så en dag bjöd ett barn på förskolan på färsk ananas. Jag tog en bit för att vara snäll och det var bland det godaste jag har ätit.
8 aug, 2017 22:44 |
|
Hohanononelole
Elev |
hamburgare är... inte speciellt gott tbh
10 aug, 2017 11:35 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Hohanononelole: hamburgare är... inte speciellt gott tbh Assåeh... om man bortser från att jag är vegetarian nu Dom enda hamburgarna jag faktiskt tyckte var goda var dom från McDonalds. Men hemmagjorda var alltid blä
10 aug, 2017 11:41 |
|
Arivle
Elev |
12 aug, 2017 21:25 |
|
Scorperion
Elev |
Som en person som älskar böcker är jag mer en styckesläsare/sidläsare än kapitelläsare. Alltså jag tycker ju om att läsa jättemycket men sen är det min rastlöshet som gör att jag tappar koncentrationen om jag läser för länge! Likadant med andra intressen
Så ni som skriver fanfictions med väldigt långa kapitel som jag lovat att läsa. Bli inte förvånade om jag tar tid på mig
25 aug, 2017 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen