vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Sitter påklädd under täcket i min säng och fryser. Har precis ätit lunch, och jag är typ fortfarande hungrig. Inte okej att vara sjuk
![]()
12 okt, 2011 12:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Sitter i skolan och har svenska. Lyssnar på en klasskompis som snackar om någon mördarhamster han har haft... HAHA SUCK!
12 okt, 2011 12:32 |
|
Cyachi
Elev |
Sitter hemma och gör det man brukar göra när man är sjuk.
Måste dock jobba lite matte snart så att jag inte hamnar efter, roligt... 12 okt, 2011 12:33 |
|
Borttagen
|
Har klassråd!
12 okt, 2011 12:33 |
|
whirlwinds
Elev |
12 okt, 2011 13:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har en paus i städningen. Jag fick för mig att gå från en enkel städning till en storstädning. Yay. Det är skönt och det ser redan så himla bra ut på några av lägenhetens platser. ♥ MMmmm imorgon kommer jag älska att vakna upp.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 13:21 |
|
whirlwinds
Elev |
12 okt, 2011 15:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Äter hem bakat bröd!
12 okt, 2011 16:34 |
|
kinshaw
Elev |
12 okt, 2011 16:36 |
|
leumas vän
Elev |
12 okt, 2011 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen