UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD
31 jul, 2017 22:11 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax
31 jul, 2017 22:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) 31 jul, 2017 22:24 |
|
emma_grangergood
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av emma_grangergood: Skrivet av Scorperion: Jag tycker hatet mot Cursed Child har gått alldeles för långt Delvis håller jag med. Känns som folk har gjort det till en grej att hata för att hata. Dock har jag lite svårt att acceptera det som canon Lite samma här. Eller jag tänker att storyn i grunden är canon men inte dessa smådetaljer som inte riktigt går ihop med de andra böckerna Jag känner att man kan få tycka precis vad man vill om manuset, men att låta hatet gå ut över pjäsen som man inte ens har sett går över gränsen Och det är en sak som stör mig så mycket av att ens höra "jag tyckte Cursed Child sög, och inga specialeffekter eller skådespel kommer få mig att ändra mig" Eller så är det bara jag som överreagerar där, men det är vad jag tycker iaf Alltså min bedömning av själva storyn kan ju inte förändras av att jag ser pjäsen - den är hafsigt skriven oavsett. Men upplevelsen är ju såklart en helt annan, och jag skulle mer än gärna gå och se The Cursed Child. Trots att jag var en av de som inte gillade manuset. Tycker dock det är mer märkligt att säga att man inte accepterar Cursed Child som canon än att man hatar det, eftersom det ju inte är upp till fansen att bestämma vad som är canon? Det var iaf ett bra sätt att formulera din åsikt. Jag tror väldigt många tycker precis likadant bara att de har svårt att få fram det på rätt sätt, vilket då lätt kan missförstås av andra Asså egentligen håller jag med, men jag känner så ändå. Alltså att det är värre att inte acceptera det som canon - fast jag kan inte riktigt det. Skulle jag skriva en uppsatts eller något sådant skulle jag ofc gå efter de faktan som finns i Cursed Child också men annars.. na. Jag typ ignorerar att det finns och fortsätter fantisera om annat bara
1 aug, 2017 12:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av emma_grangergood: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av emma_grangergood: Skrivet av Scorperion: Jag tycker hatet mot Cursed Child har gått alldeles för långt Delvis håller jag med. Känns som folk har gjort det till en grej att hata för att hata. Dock har jag lite svårt att acceptera det som canon Lite samma här. Eller jag tänker att storyn i grunden är canon men inte dessa smådetaljer som inte riktigt går ihop med de andra böckerna Jag känner att man kan få tycka precis vad man vill om manuset, men att låta hatet gå ut över pjäsen som man inte ens har sett går över gränsen Och det är en sak som stör mig så mycket av att ens höra "jag tyckte Cursed Child sög, och inga specialeffekter eller skådespel kommer få mig att ändra mig" Eller så är det bara jag som överreagerar där, men det är vad jag tycker iaf Alltså min bedömning av själva storyn kan ju inte förändras av att jag ser pjäsen - den är hafsigt skriven oavsett. Men upplevelsen är ju såklart en helt annan, och jag skulle mer än gärna gå och se The Cursed Child. Trots att jag var en av de som inte gillade manuset. Tycker dock det är mer märkligt att säga att man inte accepterar Cursed Child som canon än att man hatar det, eftersom det ju inte är upp till fansen att bestämma vad som är canon? Det var iaf ett bra sätt att formulera din åsikt. Jag tror väldigt många tycker precis likadant bara att de har svårt att få fram det på rätt sätt, vilket då lätt kan missförstås av andra Asså egentligen håller jag med, men jag känner så ändå. Alltså att det är värre att inte acceptera det som canon - fast jag kan inte riktigt det. Skulle jag skriva en uppsatts eller något sådant skulle jag ofc gå efter de faktan som finns i Cursed Child också men annars.. na. Jag typ ignorerar att det finns och fortsätter fantisera om annat bara Jag tror jag är en av dem som sagt "jag tyckte Cursed Child sög, och inga specialeffekter eller skådespel kommer få mig att ändra mig" ^^;; Sorry. Men jag är allmänt svårimponerad av snygga specialeffekter mm, även i film och så. Och acceptera det som canon... vem är jag att säga emot det, har Rowling talat så... ja. Men jag tycker jag kan störa mig på att det är canon! Det är en helt annan sak! 3 aug, 2017 17:49 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror jag är en av dem som sagt "jag tyckte Cursed Child sög, och inga specialeffekter eller skådespel kommer få mig att ändra mig" ^^;; Sorry. Men jag är allmänt svårimponerad av snygga specialeffekter mm, även i film och så. Och acceptera det som canon... vem är jag att säga emot det, har Rowling talat så... ja. Men jag tycker jag kan störa mig på att det är canon! Det är en helt annan sak! Som en fullt teaterintresserad person skulle jag lätt kunna se själva pjäsen som ett undantag (om jag skulle få chansen att se den) även om manuset kanske inte var det bästa
3 aug, 2017 19:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 aug, 2017 13:44 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr
5 aug, 2017 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr BLOOOD!♥♥♥ Jag är en vampyr, så det är inte så konstigt x) 5 aug, 2017 13:58 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Jag gillar att äta snor.... nu kommer alla tycka jag är äcklig xD Ja alltså så länge det är ens eget är det ju inte så farligt. Jag tror det är en del av människans natur bara att ingen erkänner det x) Det är ju precis som att klia sig i örat och slicka sitt vax Ja, det är det jag menade Precis x) Blod är också gott. Och om man inte har blod så kan man äta sårskorpor. Och eftersom jag har mina flästa sårskorpor i pannan på grund av finnar, så tror mamma att jag äter finnar, men det är sårskorpor. Helt naturligt, igentligen, för alla äter väl blod när de biter sig i tungan liksom! Sårskorpor gillar jag inte men blod ♥_♥ Jag börjar tro att en halva av mig är född som vampyr Jag kan till och med gå runt och vara sugen på blod! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 aug, 2017 13:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen