Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draconifors
Elev |
Sommar: Varje dag Höst & Vår: Varannan dag Vinter: Varannan dag, men ibland kan gå någon dag till utan dusch beroende på vad jag gjort. Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 27 aug, 2012 21:59 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
lillamymin Jag skulle faktiskt inte tro det. Jag tror att din röst är otroligt viktigt för honom. Det du tycker. Men sånt borde han väl prata med sina egna grabbkompisar?
![]()
28 aug, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
På sommaren typ varje dag. Annars brukar det bli varannan, var tredje dag. 28 aug, 2012 14:26 |
|
Ginny00
Elev |
Jag duschar varannan till var tredje dag.
28 aug, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Alltså, hur ska man göra för att se mer "teenish" ut? >.> Jag har hjärtformat ansikte och väldigt stora, runda ögon. Vill inte se ut som "den lilla söta tjejen", om nu förstår hur jag menar. So my question is, vad kan man göra för att se mindre... Barnslig ut?
30 aug, 2012 00:25 |
|
mums
Elev |
30 aug, 2012 08:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså, hur ska man göra för att se mer "teenish" ut? >.> Jag har hjärtformat ansikte och väldigt stora, runda ögon. Vill inte se ut som "den lilla söta tjejen", om nu förstår hur jag menar. So my question is, vad kan man göra för att se mindre... Barnslig ut? Rätt ögonmakeup kan ju få dig att se lite mer mystisk ut. Lite mörkare skuggor, och inte typ pastellfärger. 30 aug, 2012 13:38 |
|
adliitam
Elev |
30 aug, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså, hur ska man göra för att se mer "teenish" ut? >.> Jag har hjärtformat ansikte och väldigt stora, runda ögon. Vill inte se ut som "den lilla söta tjejen", om nu förstår hur jag menar. So my question is, vad kan man göra för att se mindre... Barnslig ut? Rätt ögonmakeup kan ju få dig att se lite mer mystisk ut. Lite mörkare skuggor, och inte typ pastellfärger. Har mest svart när det gäller ögonmakeup(lite vitt också ibland), men jag kan prova att använda ögonskugga för att få en mer "Smokey eye" effekt. Just nu använder jag mascara och eyeliner. 30 aug, 2012 15:35 |
|
Solkatten
Elev |
30 aug, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen