vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag svär och är glad och är förbannad och överlycklig på samma gång.
DET GÅR ALLTID ÅT SKOGEN FÖR SVENSKARNA NÄR JAG TITTAR SÅ IDAG STÄNGDE JAG AV MATCHFAN NÄR DET BLEV 1-1 FÖR JAG ORKADE INTE.... och så gick vi och vann... och det låter som att matchen varit det bästa på typ år och dar. JAG DÖR! FAN. ps. för den som inte vet vad jag snackar om... alt 1. logga in på facebook. alt 2. kolla aftonbladet. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2011 22:45 |
|
Knizzlare
Elev |
Spenderar min sista 11åriga kväll, nejmen xd serri;
Slutade just spela snape, nu ska jag plugga lite tyska, sen borsta tänderna och sedan gå och lägga mig i min sprillans nya madrass! ![]()
11 okt, 2011 22:52 |
|
expelliarmus
Elev |
11 okt, 2011 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Kollar på musikalavsnittet av Scrubs trots att jag hatar det typ mest i världen... Det som är så bra IT'S GUUUUUUUUUUY LOOOOOOOOVE ... Dricker te 11 okt, 2011 23:21 |
|
expelliarmus
Elev |
12 okt, 2011 00:18 |
|
Dante
Lärare |
Godnatt på dig expelliarmus!
Jag ska faktiskt också ta och bege mig mot sängen nu, är galet trött! Godnatt allihopa! 12 okt, 2011 00:22 |
|
sweetfia
Elev |
Skrattar åt min lillebror xD
Han vaknade och det första ordet han sa var "napp" och det lät så roligt när han sa så 12 okt, 2011 09:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Inser att mitt tidsschema jag skrev igår gick åt skogen när jag vaknade 10:00 och inte 06:00. FAN. haha, men helt okej. Får ändra planerna och försöka avgöra hur morgondagen skall struktureras ^^ Men först: NU ska jag lämna datorn för att att diska, städa upp i lägenheten, dansa runt på golvet samtidigt och se till att vara klar om någon timma eller två. Högt tempo får det se till att vara! bye bye
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 10:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag sitter och funderar på varför min kropp har tröttnat så oerhört mycket på frukost och lunch och bara vill äta middag, och typ.. godis
without something there is no nothing 12 okt, 2011 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen