One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av IamAK: Louis och Eleanor är i Paris och Niall är i Spanien, där han har setts med någon tjej som sägs vara hans nya flickvän/flirt/whatever! har inte hört något från Niall dock så vi vet inte om det är sant eller inte.vad har hänt i 1D världen peeps? har inte varit inne på internet på flera dagar nu och har inte så mkt koll eftersom jag är på semester. tell me 9 jul, 2012 21:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av IamAK: vad har hänt i 1D världen peeps? har inte varit inne på internet på flera dagar nu och har inte så mkt koll eftersom jag är på semester. tell me Niall har varit i spanien med bl.a Sean, han har badat = SHIRTLESS PHOTOS GURL OMG WAIT TILL U SEE THEM!!! och han har även synts med en tjej som många tror är Martha, samma tjej som var hans första kyss när han var 11/12. Bilder, bilder, bildeeeer! Sedan har det varit en del om att han typ svor mot någon? Har inte hört så mkt om det dock, men såg nånting. Mycket på Niall-fronten tho! Eleanor och Louis är i Paris, och jag har like noll koll på resten av killarna ._. Jo, Liam är la hemma. Har ätit kinamat med sin pappa, sjuuukt gulligt, han twittrade om det! wolfstar deserved better. 9 jul, 2012 21:19 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av IamAK: vad har hänt i 1D världen peeps? har inte varit inne på internet på flera dagar nu och har inte så mkt koll eftersom jag är på semester. tell me Sedan har det varit en del om att han typ svor mot någon? Har inte hört så mkt om det dock, men såg nånting. Mycket på Niall-fronten tho! han kallade några fotografer för "shower of cunts" tror jag :s ![]()
9 jul, 2012 21:21 |
|
scarhead
Lärare |
jag tittade i Niall Horan taggen och han kallade några för shower of cunts, tydligen ska det vara något man säger i Irland, och han bad om ursäkt för det senare. tycker dock inte han skulle sagt det in public, då cunts är ett rätt fult ord och nu vet jag inte mycket om han menade allvar men det var rätt dåligt ordval.
I still love Niall Horan with all my heart men ja, bättre ord att använda finns ju! 9 jul, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av IamAK: vad har hänt i 1D världen peeps? har inte varit inne på internet på flera dagar nu och har inte så mkt koll eftersom jag är på semester. tell me Sedan har det varit en del om att han typ svor mot någon? Har inte hört så mkt om det dock, men såg nånting. Mycket på Niall-fronten tho! han kallade några fotografer för "shower of cunts" tror jag :s Japp, han sade det åt några fans "ya shower of cunts" men twittrade sedan om att han inte borde ha sagt det, och att han förstår att han borde ha sagt något annat. 9 jul, 2012 21:24 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ja juste! Såg några gifs om det ja. Ni vet där han och Liam var för några månader sedan, när det var två tjejer som bara ville ta kort med Liam och liam höll fast hnm? Det var typ där han va, han sa först "Remember last time I walked here?" och sedan "Shower of cunts" det är iaf vad jag har sett men ja
wolfstar deserved better. 9 jul, 2012 21:27 |
|
IamAK
Elev |
9 jul, 2012 21:31 |
|
scarhead
Lärare |
jag ska vara borta EN DAG but it feels like i'll miss thousands of things in this fandom
tänk om typ Zayn färgar håret rosa eller Niall och Martha blir officiellt (ISÅFALL FÅR NÅGON UGGLA MIG SÅ JAG SER DET NÄR JAG LOGGAR IN) eller Harry strular med någon idk man kan missa tusen saker på en dag i den här fandomen 9 jul, 2012 21:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: jag ska vara borta EN DAG but it feels like i'll miss thousands of things in this fandom tänk om typ Zayn färgar håret rosa eller Niall och Martha blir officiellt (ISÅFALL FÅR NÅGON UGGLA MIG SÅ JAG SER DET NÄR JAG LOGGAR IN) eller Harry strular med någon idk man kan missa tusen saker på en dag i den här fandomen THIS ska vara borta i en vecka till och DET KÄNNS INTE BRA wolfstar deserved better. 9 jul, 2012 21:41 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av scarhead: jag ska vara borta EN DAG but it feels like i'll miss thousands of things in this fandom tänk om typ Zayn färgar håret rosa eller Niall och Martha blir officiellt (ISÅFALL FÅR NÅGON UGGLA MIG SÅ JAG SER DET NÄR JAG LOGGAR IN) eller Harry strular med någon idk man kan missa tusen saker på en dag i den här fandomen THIS ska vara borta i en vecka till och DET KÄNNS INTE BRA Jag med!! panik Kärlek till alla! 9 jul, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen