Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona kom efter en efter Niel och bara stirrade på Milena och Fredrik. "Och hur brann huset ner? Brände ni ner det själva?" frågade hon strängt men lät de komma in.
10 feb, 2014 15:13 |
|
Borttagen
|
Milena rodnade, "Nejdå! Vi bara hade lite....Eldkrig!" mumlade hon. Niel skrattade. "Vilken överraskning!"
10 feb, 2014 15:19 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona himlade med ögonen men gav de en snabb kram var. "Såklart ni får bo här, men ni for sova på soffan då vi har en gäst just nu...Men kom in och ät!". Hon gick iväg till köket igen.
10 feb, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
Niel klappade dem båda på ryggarna och gick efter in i köket. Johanna och Erin satt redan. Erin skrek Milenas namn då hon såg henne och Johanna verkade få upp ögonen för Fredrik.
10 feb, 2014 15:27 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log mjukt och satte sig vid bordet efter att ha tagit fram två extra tallrikar, glas och bestick. Hon la upp mat åt dem och började sedan själv äta.
10 feb, 2014 15:30 |
|
Borttagen
|
Alla åt med god aptit och samtalade glatt. Niel suckade lätt och log lyckligt. Det här var hans hem, hans familj, hans allt.
10 feb, 2014 15:35 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log medan hon åt och kände sig lycklig över allt. Då alla ätit klart ställde hon sig upp och började diska.
19 feb, 2014 18:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen