vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
11 okt, 2011 21:05 |
|
expelliarmus
Elev |
11 okt, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
Väntar på ett mugglismeddelande från MothaMonsterCookie
11 okt, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Kollar pa de vises sten pa ryska. Siriusly...It's horrible!
11 okt, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Pratar i skype med två pers :o
11 okt, 2011 21:37 |
|
MissMolly
Elev |
lyssnar på musik
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 11 okt, 2011 21:45 |
|
Borttagen
|
Leker med mina nycklar i hopp om att något ska hända snaaaart!
11 okt, 2011 21:47 |
|
kinshaw
Elev |
11 okt, 2011 22:16 |
|
luckyBella
Elev |
11 okt, 2011 22:20
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-11 kl. 22:56
|
|
Borttagen
|
Skrivet av luckyBella: Tittar på Ghost Whisperer :$ Jag också! Eller ah, gammalt avsnitt så har på det i bakgrunden bara^^ Annars är jag inne här på mugglis, lyssnar på Enter Shikari och funderar på att hämta mer te. 11 okt, 2011 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen