@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: sätt tejp på dom så kan du inte bita! xDÄr det någon som har ett tips på hur man slutar bita på naglarna? :>
16 jun, 2012 17:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
16 jun, 2012 17:15 |
|
leumas vän
Elev |
16 jun, 2012 17:19 |
|
PotterHunger
Elev |
GAH! JAG SKA VINNA! Läs min profil för info... 16 jun, 2012 17:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av PotterHunger: GAH! JAG SKA VINNA! Or not! XD 16 jun, 2012 17:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av The Noble Lion: sätt tejp på dom så kan du inte bita! xD Är det någon som har ett tips på hur man slutar bita på naglarna? :> Haha, jag kommer antagligen bita loss tejpen då... Jag hade lösnaglar i si så där 2 månader och jag bet på dem :C
16 jun, 2012 17:40 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: haha okej! Köp sånt där anti-nagelbitnings medel!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av The Noble Lion: sätt tejp på dom så kan du inte bita! xD Är det någon som har ett tips på hur man slutar bita på naglarna? :> Haha, jag kommer antagligen bita loss tejpen då... Jag hade lösnaglar i si så där 2 månader och jag bet på dem :C
16 jun, 2012 17:54 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
16 jun, 2012 18:22 |
|
Buddha
Elev |
16 jun, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Tryck på --> http://hit.pantamera.nu/artister/derpydew <-- och lyssna igenom låten, gillar ni den, tryck på gilla! Varje röst är suuuuperviktig för mig, ligger nämligen på 3e plats!
16 jun, 2012 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




































Mugglarportalen