@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då var det ju värre Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej men inte vara rädd, så hemsk kan väl deras plan inte vara?? lr S: Cara Riddle Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... Jag vet inte vad deras plan ÄR. De ska bara "hjälpa". Jag är nog mest rädd för resultatet och hur de tänker... göra. Visst är jag glad att de tänker hjälpa till (jag antar att de skulle tröttna på att se oss två slåss med "vem säger det här först" så de bestämde sig att ta saker i egna händer) men... jag känner de rätt så bra, det kommer bli så... weird. Allt det där. But hey, what's the worst that could happen... 16 jun, 2012 12:50 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av vevve_puff: Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥ Naaw! Tack! Vi MÅSTE träffas i sommar. Massor. Du är också allt det där! ♥ Naww Amanda Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 16 jun, 2012 12:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är då ni rymmer innan de hinner göra något Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: då var det ju värre Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej men inte vara rädd, så hemsk kan väl deras plan inte vara?? lr S: Cara Riddle Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... Jag vet inte vad deras plan ÄR. De ska bara "hjälpa". Jag är nog mest rädd för resultatet och hur de tänker... göra. Visst är jag glad att de tänker hjälpa till (jag antar att de skulle tröttna på att se oss två slåss med "vem säger det här först" så de bestämde sig att ta saker i egna händer) men... jag känner de rätt så bra, det kommer bli så... weird. Allt det där. But hey, what's the worst that could happen... ![]()
16 jun, 2012 12:52 |
|
Luna 1
Elev |
Jag tittar på massa videor med Sam och Kurt.
why. Jag blir bara så ledsen och arg över att de inte är tillsamans. ugh. where are my fanfictions...
Tumblr.
16 jun, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Men de hjälper till för att vi två ska vara med varandra osv osv. Jag undrar bara hur de tänkte göra. Bard pratar med honom, Hanna med mig, så är de våra springnissar (is it even the right word?) som i typ... förskolan? Herregud. Det där alltså. Att vi ska hålla på så där. Som i förskolan. Hur löjligt är inte det? ;___; Vi är... ehm, "vuxna". Vi måste fixa det på ett mer vuxet sätt, haha. 16 jun, 2012 12:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
InspiredPsycho ja men då så
haha men när man är kär så är man inte vuxen ![]()
16 jun, 2012 13:00 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 13:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 13:03 |
|
Miskel
Elev |
16 jun, 2012 13:05 |
|
Solkatten
Elev |
I don't have a text to this forum post. But if I did, it would probably be the best text in the world.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen