Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: jag gjorde föra året en egen hogwardsklädnad och så i helgen så har jag gjort 3 st fjäderpennor och så i sommras så har jag gjort en egen flygande nyckel Bild? Bilder kommer i helgen kanske om jag får tid att fota. Och om jag hittar min flygande nyckel. 23 okt, 2012 19:00 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: jag gjorde föra året en egen hogwardsklädnad och så i helgen så har jag gjort 3 st fjäderpennor och så i sommras så har jag gjort en egen flygande nyckel Bild? Bilder kommer i helgen kanske om jag får tid att fota. Och om jag hittar min flygande nyckel. Okej =)
23 okt, 2012 19:01 |
|
Fire
Elev |
23 okt, 2012 21:25 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Gud vad fint! Har du klipps i en Harry Potter bok eller vad har du gjort? :o ![]()
23 okt, 2012 21:28 |
|
Fire
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Gud vad fint! Har du klipps i en Harry Potter bok eller vad har du gjort? :o Tack ![]()
23 okt, 2012 21:30 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Fire: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Gud vad fint! Har du klipps i en Harry Potter bok eller vad har du gjort? :o Tack Tur för Harry Potter böckerna. Det hade dock varit snyggt om det var dom, fast jag skulle aldrig våga riva sönder mina Harry Potter böcker. ![]()
23 okt, 2012 21:32 |
|
Fire
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Gud vad fint! Har du klipps i en Harry Potter bok eller vad har du gjort? :o Tack Tur för Harry Potter böckerna. Det hade dock varit snyggt om det var dom, fast jag skulle aldrig våga riva sönder mina Harry Potter böcker. Håller med, men det blir för dyrt ![]()
23 okt, 2012 21:35 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Fire: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Gud vad fint! Har du klipps i en Harry Potter bok eller vad har du gjort? :o Tack Tur för Harry Potter böckerna. Det hade dock varit snyggt om det var dom, fast jag skulle aldrig våga riva sönder mina Harry Potter böcker. Håller med, men det blir för dyrt Ajo, det hade blivit väldigt dyrt. =/ ![]()
23 okt, 2012 21:37 |
|
ellisnoris
Elev |
Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? riktigt fränt!!
23 okt, 2012 22:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Fire: ![]() Har precis gjort klart min tavla, men funderar på att göra linjerna lite tjockare, vad tycker ni? Wow! Snygg ![]()
24 okt, 2012 07:30 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen