@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... 16 jun, 2012 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på Starkid (AVPM & AVPS)! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
DARLING YOU GIVE LOVE A BAD NAME.
♥ 16 jun, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
16 jun, 2012 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Det är skit enkelt att lära sig en låt utantill xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 12:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej men inte vara rädd, så hemsk kan väl deras plan inte vara?? lr S:Cara Riddle Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... ![]()
16 jun, 2012 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
En text som man ska plugga till i skolan tar skit lång tid att lära sig medan en låt kan man lära sig på knappt en timme x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej men inte vara rädd, så hemsk kan väl deras plan inte vara?? lr S: Cara Riddle Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... Jag vet inte vad deras plan ÄR. De ska bara "hjälpa". Jag är nog mest rädd för resultatet och hur de tänker... göra. 16 jun, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Jag behöver hjälp med vad jag skall göra idag. Skrev någon liten tråd typ. Help?
16 jun, 2012 12:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: då var det ju värre Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: nej men inte vara rädd, så hemsk kan väl deras plan inte vara?? lr S: Cara Riddle Säkert någon gång snart. Undrar om Hanna satte igång deras plan... om hon ens har berättat för Bard. ;__; Jag är rädd... Jag vet inte vad deras plan ÄR. De ska bara "hjälpa". Jag är nog mest rädd för resultatet och hur de tänker... göra. ![]()
16 jun, 2012 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen