@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde nog städa nu... innan mamma kommer hem. Annars då blir hon INTE glad 0.o
16 jun, 2012 12:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har +260!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där.
16 jun, 2012 12:18 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av vevve_puff: Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥ ginny_ginny Eve jag saknar dig också, jag kommer att sakna dig sååååååååå mycket! Puss JAG ÄLSKAR DIG ♥
16 jun, 2012 12:19 |
|
Solkatten
Elev |
Känns som att jag slösar bort hela sommarlovet...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 12:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säg att du blev sjuk Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där. ![]()
16 jun, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Säg att du blev sjuk Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där. De vet att jag inte är det. Jag sa för en halvtimme sen att jag kommer... 16 jun, 2012 12:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då är det jobbigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Säg att du blev sjuk Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där. De vet att jag inte är det. Jag sa för en halvtimme sen att jag kommer... ![]()
16 jun, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Då är det jobbigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Säg att du blev sjuk Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där. De vet att jag inte är det. Jag sa för en halvtimme sen att jag kommer... Kan kan jag. Men jag vill inte missa ett tillfälle då förhoppningsvis jag och Bard kan... ehm, prata. Vi har inte setts/pratat med varandra sen lördagen. Däremot har vi pratat om vissa saker på facebook... och ja. Jag vill prata om de saker irl. 16 jun, 2012 12:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aha i see ^^ kidnappa Bard och umgås med honom ensam då Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Då är det jobbigare Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Säg att du blev sjuk Snart måste jag börja göra mig i ordning och iväg till Uppsala för att bara vara där med några. Inte alls taggad... men tänker inte vara oschysst och säga att jag inte kommer nu när jag redan har sagt att jag ska vara där. De vet att jag inte är det. Jag sa för en halvtimme sen att jag kommer... Kan kan jag. Men jag vill inte missa ett tillfälle då förhoppningsvis jag och Bard kan... ehm, prata. Vi har inte setts/pratat med varandra sen lördagen. Däremot har vi pratat om vissa saker på facebook... och ja. Jag vill prata om de saker irl. ![]()
16 jun, 2012 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen