@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av vevve_puff: Skrivet av Dini99: Skrivet av vevve_puff: Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥ Åh, finis, jag saknar dig med! ♥ Evelina du är snygg, och du är underbar! Hur skulle vi klara oss utan dig då också, hade du tänkt? Puss! Vet inte men jag saknar er så mycket! Faan börjar gråta~♥ Åh, herregud jag med! :3 ♥ Älskar dig, Eve, så himla mycket! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 jun, 2012 10:57 |
|
Fang
Elev |
Namntips till min drake?
16 jun, 2012 11:05 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 16 jun, 2012 11:06 |
|
Twix
Elev |
16 jun, 2012 11:07 |
|
Fang
Elev |
Min förra drake hette Hälge. xP Skrivet av Twix: Skrivet av Fang: Namntips till min drake? JAG VEEET! Spoiler: Tryck här för att visa! Kanske det. 16 jun, 2012 11:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Det är på väg! Vänta du bara... Läs min profil för info... 16 jun, 2012 11:22 |
|
Sovsvampen
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19881&page=4#p1142273
SNÄLLA, joina mitt mugglisgame så jag kan börja skriva? :<
16 jun, 2012 11:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av vevve_puff:
Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥ Naaw! Tack! Vi MÅSTE träffas i sommar. Massor. Du är också allt det där! ♥ 16 jun, 2012 11:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jun, 2012 11:32 |
|
Celebikai
Elev |
16 jun, 2012 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen