Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5524 5525 5526 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är kär.


Är kärleken besvarad? ^^'

If I may ask, of course c:

Jag vet inte :3 Möjligtvis ♥

16 jun, 2012 10:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är kär.


Är kärleken besvarad? ^^'

If I may ask, of course c:

Jag vet inte :3 Möjligtvis ♥


Då önskar jag lycka till!

Det är ungefär samma här just nu, haha. Så vi får se. Den här sommaren kanske tar med sig lite kärlek för alla ^^

16 jun, 2012 10:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är kär.


Är kärleken besvarad? ^^'

If I may ask, of course c:

Jag vet inte :3 Möjligtvis ♥


Då önskar jag lycka till!

Det är ungefär samma här just nu, haha. Så vi får se. Den här sommaren kanske tar med sig lite kärlek för alla ^^

Lycka till du med^^

16 jun, 2012 10:41

Borttagen

Avatar


^ thank you! c:

16 jun, 2012 10:42

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag blir sugen på frukost nu, men då kommer syrran sno datorn.

16 jun, 2012 10:44

ol!v!a
Elev

Avatar



16 jun, 2012 10:47

Dini99
Elev

Avatar


Skrivet av vevve_puff:
Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥


Åh, finis, jag saknar dig med! ♥
Evelina du är snygg, och du är underbar!
Hur skulle vi klara oss utan dig då också, hade du tänkt?
Puss!

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

16 jun, 2012 10:49

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Bye bye Mugglis!

16 jun, 2012 10:50

tyri
Elev

Avatar

+1


vevve_puff: så fin du är, jag saknar dig med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

16 jun, 2012 10:50

vevve_puff
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Skrivet av vevve_puff:
Imorse så grät jag för att jag saknar mina underbara vänner jag kan inte klara mig utan er ni är så underbara,snälla, fina, snygga, tröstande och mycket mer, kan inte klara mig utan er♥♥♥♥♥


Åh, finis, jag saknar dig med! ♥
Evelina du är snygg, och du är underbar!
Hur skulle vi klara oss utan dig då också, hade du tänkt?
Puss!


Vet inte men jag saknar er så mycket! Faan börjar gråta~♥

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

16 jun, 2012 10:50

1 2 3 ... 5524 5525 5526 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.