One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Celebikai: [user] on topic, jag blir så fangirlig när Niall säger nåt fint om jedward ;__; ![]() LET ME LOVE YOUUUUUUUUU awww, that's so cute :' ![]()
8 jul, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 16:37 |
|
MonsterCookie
Elev |
Godness guys, har vart borta i några dagar och känns som att jag har missat halva deras liv? Update me, plz I'm dying ♥
oh and also do you guys also die sometimes because of niall horan or is that just me? ![]() wolfstar deserved better. 8 jul, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2012 19:31 |
|
Shaunee
Elev |
Hej, jag undrar bara... Uttalar man s:et i slutet av Louis eller inte? Jag trodde att man inte gjorde det men alla i min klass gör det (även fansen, och de borde väl veta?)
8 jul, 2012 22:32 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Shaunee: Hej, jag undrar bara... Uttalar man s:et i slutet av Louis eller inte? Jag trodde att man inte gjorde det men alla i min klass gör det (även fansen, och de borde väl veta?) Nej man uttalar inte s:et. Man säger Loui, det är franskt tror jag ![]()
8 jul, 2012 22:34 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Shaunee: Hej, jag undrar bara... Uttalar man s:et i slutet av Louis eller inte? Jag trodde att man inte gjorde det men alla i min klass gör det (även fansen, och de borde väl veta?) Nej man uttalar inte s:et. Man säger Loui, det är franskt tror jag Jag visste det! Men när jag sa det svarade Niall-fanet typ "men vafan ser du inte s:et eller?" Jag påpekade att det typ är ett franskt namn men hon svarade bara "men vad i helvete! Han är ju britt!" 8 jul, 2012 22:37 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av J00KERN: Skrivet av Shaunee: Hej, jag undrar bara... Uttalar man s:et i slutet av Louis eller inte? Jag trodde att man inte gjorde det men alla i min klass gör det (även fansen, och de borde väl veta?) Nej man uttalar inte s:et. Man säger Loui, det är franskt tror jag Jag visste det! Men när jag sa det svarade Niall-fanet typ "men vafan ser du inte s:et eller?" Jag påpekade att det typ är ett franskt namn men hon svarade bara "men vad i helvete! Han är ju britt!" Då tycker jag du borde visa ett klipp från youtube där han själv säger sitt eget namn Kärlek till alla! 8 jul, 2012 22:39 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: That's not just you... just look at this: ![]() Niall är i spanien och Louis och Eleanor är i Paris... That's it, I think... godness o_o Okej, tack! (Paris?! DYING THAT'S SO GODDAMN CUTEEE!!) wolfstar deserved better. 8 jul, 2012 22:39 |
|
Celebikai
Elev |
9 jul, 2012 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen