@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Margaret haha nej inte den xD de finns en seriös film xD här är länken http://www.swefilmer.com/titanic-ii-2010/titanic-ii-2010-video_edd6a733e.html Hahaha, okej. Då ber jag om ursäkt, hade ingen aning om denna films existens. Dock verkar det ju inte vara en "tvåa" i den benämningen att det är en fortsättning, utan bara handlar om ett skepp som heter Titanic II, men det är ju en annan sak. ![]()
16 jun, 2012 00:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Margaret: haha det är lugnt xD haha jag hittade den för typ 20 min sedan xD haha nej men ändå xD haha de kund elika väl döpt den till något helt annat xDSkrivet av Cara Riddle: Margaret haha nej inte den xD de finns en seriös film xD här är länken http://www.swefilmer.com/titanic-ii-2010/titanic-ii-2010-video_edd6a733e.html Hahaha, okej. Då ber jag om ursäkt, hade ingen aning om denna films existens. Dock verkar det ju inte vara en "tvåa" i den benämningen att det är en fortsättning, utan bara handlar om ett skepp som heter Titanic II, men det är ju en annan sak. ![]()
16 jun, 2012 00:27 |
|
mine
Elev |
16 jun, 2012 00:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha jag är kanske kass på att se filmer som man "skall" se men så kass är jag inte xD
haha kanske en annan gång, men just nu skall jag se Titanic två men tack för tipsen ![]()
16 jun, 2012 00:29 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha jag är kanske kass på att se filmer som man "skall" se men så kass är jag inte xD haha kanske en annan gång, men just nu skall jag se Titanic två men tack för tipsen Inga problem, jag älskar filmer typXD 16 jun, 2012 00:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: haha vad bra ^^ jag älskar film jag med ^^ även om jag diggar serier och tecknat mest Skrivet av Cara Riddle: haha jag är kanske kass på att se filmer som man "skall" se men så kass är jag inte xD haha kanske en annan gång, men just nu skall jag se Titanic två men tack för tipsen Inga problem, jag älskar filmer typXD ![]()
16 jun, 2012 00:31 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: haha vad bra ^^ jag älskar film jag med ^^ även om jag diggar serier och tecknat mest Skrivet av Cara Riddle: haha jag är kanske kass på att se filmer som man "skall" se men så kass är jag inte xD haha kanske en annan gång, men just nu skall jag se Titanic två men tack för tipsen Inga problem, jag älskar filmer typXD Men se terminator sen Jag bytte film stil t.ex. när alla andra tjejer såg typ hsm såg jag sagan om ringen, hp, terminator och alla andra såna filmer Btw se eagle eye 16 jun, 2012 00:32 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Är jag knäpp för att jag gillar den här? Eller ja, musiken i alla fall XD
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 jun, 2012 00:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: jag skall se Terminator när jag har tid ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: haha vad bra ^^ jag älskar film jag med ^^ även om jag diggar serier och tecknat mest Skrivet av Cara Riddle: haha jag är kanske kass på att se filmer som man "skall" se men så kass är jag inte xD haha kanske en annan gång, men just nu skall jag se Titanic två men tack för tipsen Inga problem, jag älskar filmer typXD Men se terminator sen Jag bytte film stil t.ex. när alla andra tjejer såg typ hsm såg jag sagan om ringen, hp, terminator och alla andra såna filmer Btw se eagle eye jag känner igen det där xD jag kan typ aldrig göra det som alla andra gör ^^ ![]()
16 jun, 2012 00:35 |
|
Margaret
Elev |
Några filmtips från mig till den som är intresserad:
Life as a House (väldigt fin film som nog många kan relatera till och som tar upp många känsliga ämnen) The Prince and Me-filmerna (väldigt enkla filmer att se om man t.ex. är trött och inte orkar tänka så mycket) Stardust (en väldigt gullig story, lite fairytale-aktig, men, är ändå en film som nog kan uppskattas av alla åldrar. Jag gillar den verkligen.) Northanger Abbey (versionen från 2006. Utmärkt om man gillar kostymdraman eller bara historiska filmer) 10 things I hate about you (Typisk ungdomsfilm, som handlar om kärlek, tonårsproblem och dylikt. Dock en väldigt bra sådan. Att en unge Heath Ledger är med gör ju inte saken sämre...) The Picture of Dorian Gray (En väldigt konstig film, men ändå riktigt bra på något sätt. Med skådisar som Ben Barnes och Colin Firth. Baserad på Oscar Wildes roman.) The King's speech (Imo en riktigt bra film, med Colin Firth och Helena Bonham Carter i huvudrollerna, vilka båda är fantastiska skådespelare. Dessutom är Geoffrey Rush med och gör sin roll riktigt bra.) ![]()
16 jun, 2012 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen