@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: ja det gör jag ^^ asså jag gillar skräck, sanna berättelser, fantasy och ja sånt ^^ de mesta går bra bara de inte är amrikanska tonårsfilmer xD Ah, se allt för min syster eller Tillbaka till framtiden, sen den! Det finns ju också Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppas du hittar någon du inte sett 16 jun, 2012 00:09 |
|
Solkatten
Elev |
Ska gå och lägga mig nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jun, 2012 00:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: har sett en del av dem ^^Skrivet av Cara Riddle: ja det gör jag ^^ asså jag gillar skräck, sanna berättelser, fantasy och ja sånt ^^ de mesta går bra bara de inte är amrikanska tonårsfilmer xD Ah, se allt för min syster eller Tillbaka till framtiden, sen den! Det finns ju också Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppas du hittar någon du inte sett och tack för tipsen ♥ men just nu ligger jag och funderar mellan Titanic två xD bara för att lr Jurassic park ^^ ![]()
16 jun, 2012 00:10 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: har sett en del av dem ^^Skrivet av Cara Riddle: ja det gör jag ^^ asså jag gillar skräck, sanna berättelser, fantasy och ja sånt ^^ de mesta går bra bara de inte är amrikanska tonårsfilmer xD Ah, se allt för min syster eller Tillbaka till framtiden, sen den! Det finns ju också Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppas du hittar någon du inte sett och tack för tipsen ♥ men just nu ligger jag och funderar mellan Titanic två xD bara för att lr Jurassic park ^^ Ofta dom har gjort en titanic två?:o Vaddå för?:o 16 jun, 2012 00:11 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: haha tydligen xD haha jag fick precis reda på det och ja jag funderar på att se den bara för att se vad de är för skit xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: har sett en del av dem ^^Skrivet av Cara Riddle: ja det gör jag ^^ asså jag gillar skräck, sanna berättelser, fantasy och ja sånt ^^ de mesta går bra bara de inte är amrikanska tonårsfilmer xD Ah, se allt för min syster eller Tillbaka till framtiden, sen den! Det finns ju också Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppas du hittar någon du inte sett och tack för tipsen ♥ men just nu ligger jag och funderar mellan Titanic två xD bara för att lr Jurassic park ^^ Ofta dom har gjort en titanic två?:o Vaddå för?:o för att folk måste alltid göra tvåor -.- ![]()
16 jun, 2012 00:11 |
|
mine
Elev |
Cara Riddle~ vissa tvåor förstör ju allting bara D:
Btw vilka av filmerna har du sett? Och jag har kommit på en film till Splasch ^^ 16 jun, 2012 00:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
mine ja men lr hur!! så irriterande xD men nu skall jag se Titanic två och se vad de är de har hittat på S:
jag har sett: delar av Gost Pirates of the Caribbean vissa Indiana Jones Narnia Avatar ^^ fast Avatar the last airbender ^^ Sagan om ringen Gostbusters The grudge Lugnt vatten Min granne totoro ![]()
16 jun, 2012 00:18 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: mine ja men lr hur!! så irriterande xD men nu skall jag se Titanic två och se vad de är de har hittat på S: jag har sett: delar av Gost Pirates of the Caribbean vissa Indiana Jones Narnia Avatar ^^ fast Avatar the last airbender ^^ Sagan om ringen Gostbusters The grudge Lugnt vatten Min granne totoro Omg då MÅSTE du se tillbaka till framtiden ju En av mina favorit filmer 16 jun, 2012 00:19 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: haha tydligen xD haha jag fick precis reda på det och ja jag funderar på att se den bara för att se vad de är för skit xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: har sett en del av dem ^^Skrivet av Cara Riddle: ja det gör jag ^^ asså jag gillar skräck, sanna berättelser, fantasy och ja sånt ^^ de mesta går bra bara de inte är amrikanska tonårsfilmer xD Ah, se allt för min syster eller Tillbaka till framtiden, sen den! Det finns ju också Spoiler: Tryck här för att visa! Hoppas du hittar någon du inte sett och tack för tipsen ♥ men just nu ligger jag och funderar mellan Titanic två xD bara för att lr Jurassic park ^^ Ofta dom har gjort en titanic två?:o Vaddå för?:o för att folk måste alltid göra tvåor -.- Fast det där är bara en "myt". Det var någon för massa år sedan som gjorde en fejk-trailer på youtube med massa klipp från flera olika filmer Leo var med i och som skulle handla om Spoiler: Tryck här för att visa! Men det finns ingen sån. Däremot finns det andra Titanic-filmer som dock inte har något med Rose/Jack-storyn att göra. Typ den versionen med Catherine Zeta Jones och Peter Gallagher. ![]()
16 jun, 2012 00:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
mine haha jag missade den xD jag har självklart sett alla tre tillbaka till framtiden filmerna ^^
Margaret haha nej inte den xD de finns en seriös film xD här är länken http://www.swefilmer.com/titanic-ii-2010/titanic-ii-2010-video_edd6a733e.html ![]()
16 jun, 2012 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen