@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
EwelyneMalfoy - Jag äger över dig på duellerna.
Tänkte bara säga deet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 20:47 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av PerfectFreak: Skrivet av Solkatten: Att titta på fotboll är typ det tråkigaste som finns D: Srsly. Agree!! DOUBLE AGREED ♏︎ 15 jun, 2012 20:47 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag spelar The Hunger Games Adventures med Just1Dim
15 jun, 2012 20:48 |
|
EmahS
Elev |
Hej.
Jag ska gå och gräva ner mig. la 949 kr på tågbiljetter igår. och idag fick jag meddelande om att jag kan åka för halva priset. 400 kr billigare. KILL ME?!!!!!!!!!!!!!!! Ska ringa och döda SJ imorgon om de inte hjälper mig
15 jun, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Hej. Jag ska gå och gräva ner mig. la 949 kr på tågbiljetter igår. och idag fick jag meddelande om att jag kan åka för halva priset. 400 kr billigare. KILL ME?!!!!!!!!!!!!!!! Ska ringa och döda SJ imorgon om de inte hjälper mig SJ är verkligen Sveriges "bästa" företag så ja.. Räkna inte med för mkt. Men håller tummarna för dig :O 15 jun, 2012 20:52 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Hej. Jag ska gå och gräva ner mig. la 949 kr på tågbiljetter igår. och idag fick jag meddelande om att jag kan åka för halva priset. 400 kr billigare. KILL ME?!!!!!!!!!!!!!!! Ska ringa och döda SJ imorgon om de inte hjälper mig SJ är verkligen Sveriges "bästa" företag så ja.. Räkna inte med för mkt. Men håller tummarna för dig :O Mamma fick hjälp sist. Så liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite hopp har jag. Annars. så går jag och gräver ner mig. 400 kr så mycket pengar för mig att det är galet.
15 jun, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Hej. Jag ska gå och gräva ner mig. la 949 kr på tågbiljetter igår. och idag fick jag meddelande om att jag kan åka för halva priset. 400 kr billigare. KILL ME?!!!!!!!!!!!!!!! Ska ringa och döda SJ imorgon om de inte hjälper mig SJ är verkligen Sveriges "bästa" företag så ja.. Räkna inte med för mkt. Men håller tummarna för dig :O Mamma fick hjälp sist. Så liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite hopp har jag. Annars. så går jag och gräver ner mig. 400 kr så mycket pengar för mig att det är galet. Hoppas du får tag på en schysst person då Jo, 400 är ganska mycket pengar., jäkla dumt att dom gör sådär :L Efter att ha fått åka buss genom hela Sverige och komma hem 16 timmar försenad för att dom inte kunde lösa ett enkelt problem så har jag och SJ en väldigt dålig relation x) 15 jun, 2012 20:57 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vill spela med mig?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Jag fick sommarlov idag. *Lycklig* ♥
15 jun, 2012 21:00 |
|
Celebikai
Elev |
15 jun, 2012 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen