Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. Okej, jag har aldrig varit blyg men tänk på att personer gillar dig mer om det får se den riktiga "du" det tror jag att de gör, men i såna fall är jag en av de i klassen som jag hatar, typ. Nu fattar jag inte riktigt, hatar du dig själv eller hatar andra dig? alltså, min klass är helt enkelt för jävliga (det märk på att jag hatar att svära). De får mitt liv att sakta rasa. Och om jag är mig själv blir jag som de, om du fattar. 10 aug, 2012 22:31 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. Okej, jag har aldrig varit blyg men tänk på att personer gillar dig mer om det får se den riktiga "du" det tror jag att de gör, men i såna fall är jag en av de i klassen som jag hatar, typ. Nu fattar jag inte riktigt, hatar du dig själv eller hatar andra dig? alltså, min klass är helt enkelt för jävliga (det märk på att jag hatar att svära). De får mitt liv att sakta rasa. Och om jag är mig själv blir jag som de, om du fattar. Min klass var förjävlig också får nu byta klass, jag fattar inte riktigt, men stå emot dem.
10 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Random, men jag är så förälskad i en person att jag håller på med en hel roman vars huvudkaraktärs utseende är efter honom - men inte bara det. Hela boken (som ska bli en hel serie) är en hyllning till honom. Han vet om att huvudkaraktären har hans utseende, men inte att hela romanen (och kommande böckerna) är en hyllning specialskrivet till honom.
Det läskiga är att egenskaper som jag gett huvudkaraktären, också stämde in på honom fast jag inte visste det förrän efteråt. Det känns som han har limmats fast i mitt psyke på något sätt. En person jag aldrig någonsin kan få, men som istället lever i min själ. ♥ Jag kan aldrig någonsin erkänna det här för honom. Det är som Harry, när en del av Voldemort lever i honom. Det är ingen vanlig känsla. Ingen vanlig förälskelse. Det är något mycket mer än bara kärlek. Han har sagt att han hemskt gärna vill läsa vad jag har skrivit, men det känns alldeles för personligt eftersom mina känslor framgår i texten även om jag inte talar i klarspråk. Vad ska jag göra?:o 10 aug, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
^ Tycker du ska berätta vad du känner genom att visa honom boken. ♥ Hade ju varit fint. ^_^ Undra hur han reagerar? Är ni bra vänner?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: ^ Tycker du ska berätta vad du känner genom att visa honom boken. ♥ Hade ju varit fint. ^_^ Undra hur han reagerar? Är ni bra vänner? Grejen är den att vi ses bara ibland, eftersom han bor väldigt långt borta. Givetvis ser jag honom som en vän, men ingen vän man skriver/pratar med varje dag, och ser jätte ofta. 10 aug, 2012 23:39 |
|
Anapneo
Elev |
Ibland är det riktigt jobbigt att vara bisexuell...
Jag vågar liksom inte tillåta mig själv att falla för en tjej på grund av rädslan för att hon skulle vara straight och ja... Det har hänt förut och det var en hjärtkrossande upplevelse. Alltså det suger att vara rädd såhär... jag är inte rädd eller osäker på den jag är, utan jag är osäker på den dom andra är. Hur dom ska reagera, vad dom ska tro, vad dom ska säga.... Det är bara jobbigt.
11 aug, 2012 01:40 |
|
Solkatten
Elev |
Det borde inte vara några problem att berätta det för dina vänner. Om de är riktiga vänner lämnar dem dig inte bara för att du är det. :3 Annars är de bara idioter. En av mina kompisar är det lite och berättade (det var rätt längesedan) det för mig. Självklart blev jag chockad först men såklart är det okej med att vara det. Inget man bestämmer själv liksom?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 aug, 2012 01:43 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det borde inte vara några problem att berätta det för dina vänner. Om de är riktiga vänner lämnar dem dig inte bara för att du är det. :3 Annars är de bara idioter. En av mina kompisar är det lite och berättade (det var rätt längesedan) det för mig. Självklart blev jag chockad först men såklart är det okej med att vara det. Inget man bestämmer själv liksom? Det är inte det att jag inte vågar berätta det för folk, det är det att jag inte tillåter mig själv att bli kär i en tjej på grund av rädslan att hon ska vara straight så att jag ska få hjärtat krossat och måste sträva efter någon som jag vet att jag aldrig kommer få. Har inga problem med att stå för den jag är, men jag vill inte få hjärtat krossat på det sättet liksom
11 aug, 2012 01:56 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Anapneo: Ibland är det riktigt jobbigt att vara bisexuell... Jag vågar liksom inte tillåta mig själv att falla för en tjej på grund av rädslan för att hon skulle vara straight och ja... Det har hänt förut och det var en hjärtkrossande upplevelse. Alltså det suger att vara rädd såhär... jag är inte rädd eller osäker på den jag är, utan jag är osäker på den dom andra är. Hur dom ska reagera, vad dom ska tro, vad dom ska säga.... Det är bara jobbigt. Känner igen mig så väl i det där. I alla fall delen i att inte våga falla för en tjej, för om hon är straight så kan man ju inte göra något åt det alls. And it sucks. But we'll survive ♥ ![]()
11 aug, 2012 12:06 |
|
Solkatten
Elev |
När man färgar håret för första gången så behöver man ju göra ett slags test för att se om man är allergisk mot det eller hur det nu var... behöver man göra det när man tomat håret för första gången också eller? Och hur länge håller färgen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 aug, 2012 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen