One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
5 jul, 2012 22:58 |
|
Optic
Elev |
5 jul, 2012 23:07 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Bombarda: Jag har ingen aaaaning vem hon är, men Lou som du pratar om är antagligen Lou Teasdale, deras stylist. Dock har jag ingen aning om det är hon?Nu känner jag mig efter här, men vem är hon? :O tror hon heter Lou elr något ^^ ![]() ♏︎ 5 jul, 2012 23:07 |
|
Bombarda
Elev |
enöigt bilden efter dem datumen som står där, annars vet jag nt. Blir förvirrad Skrivet av Katla: Skrivet av Bombarda: Jag har ingen aaaaning vem hon är, men Lou som du pratar om är antagligen Lou Teasdale, deras stylist. Dock har jag ingen aning om det är hon? Nu känner jag mig efter här, men vem är hon? :O tror hon heter Lou elr något ^^ ![]() aaaha okejj ^^ hjälper hon isf till att leta hus till Harry? :O han ska ju flytta nu när Louis ska bo med El Jo det var deras stylist Kärlek till alla! 5 jul, 2012 23:11 |
|
Remembrall
Elev |
5 jul, 2012 23:57 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av childhoodlight: Jag har hort att killarna ska vara pa ett event den 17e juli i Amerika? Sa jag vet inte riktigt om det dar stammer om att de ska vara har skulle dom inte vara på Ellen nu i juli? :o Tror ej att det ar bekraftat? Kan daremot nu veta ganska sakert att detta om att killarna kommer den 17 juli ar falskt: ryktet startades fran ett falskt instagramkonto. Och nar det galler Twitter bor man vara forsiktig angande nar de kommer, men jag tror de kommer i borjan av augusti eller september i alla fall!!
6 jul, 2012 06:31 |
|
Maharajah
Elev |
Jag hoppas att de kommer i Augusti eller senare. De kan ju få ta och vara i UK samtidigt som jag är där, och sedan åka till Sverige när jag är i Sverige :o
BTW. Jag är i Paris nu, och Louis är väl också här med Eleanor. hehehe spänningen. Tror dock inte att jag skulle våga gå fram om jag såg dem? Trots allt så är de ju här på avkopplings/romantisk semester. Känns lite dumt att störa haha 6 jul, 2012 22:38 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av Maharajah:
Jag hoppas att de kommer i Augusti eller senare. De kan ju få ta och vara i UK samtidigt som jag är där, och sedan åka till Sverige när jag är i Sverige :o BTW. Jag är i Paris nu, och Louis är väl också här med Eleanor. hehehe spänningen. Tror dock inte att jag skulle våga gå fram om jag såg dem? Trots allt så är de ju här på avkopplings/romantisk semester. Känns lite dumt att störa haha Skulle jag se dem på stan vet jag inte om jag skulle våga gå fram, heller! Haha, jag är så feg. Skulle förmodligen rodna (på det fula sättet) och fnissa och bli väldigt nervös. Men samtidigt vill jag inte vara sån, ugh dihf,fofn
7 jul, 2012 13:12 |
|
J00KERN
Elev |
Tjena människor.
Har varit borta i typ två veckor så orkar inte kolla igenom alla 20 sidor så om det är någon som är snäll och sammanfattar det som hänt dom senaste dagarna? ![]()
7 jul, 2012 17:22 |
|
Celebikai
Elev |
J00KERN: killarna släpper en ny låt i november!
on topic, jag blir så fangirlig när Niall säger nåt fint om jedward ;__; ![]() LET ME LOVE YOUUUUUUUUU ![]()
7 jul, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen