Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5506 5507 5508 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Jag kollar på sommarlovsmorgon, eller ska man säga sommarlovskväll?

Jag såg det i morse. Dåligt avsnitt...

Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

15 jun, 2012 19:19

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Jag kollar på sommarlovsmorgon, eller ska man säga sommarlovskväll?

Jag såg det i morse. Dåligt avsnitt...

Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det!

Gillar också Youngblood.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 19:22

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Jag kollar på sommarlovsmorgon, eller ska man säga sommarlovskväll?

Jag såg det i morse. Dåligt avsnitt...

Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det!

Gillar också Youngblood.

Kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

15 jun, 2012 19:23

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av PotterHunger:
Inte för att någon bryr sig, men JAG HAR SOMMARLOV NU!

Detta ska antecknas!

Jag med!!!
Snacka om skönt

YEY! Sola, bada och sova...

Fast det är inte så fint väder här i Örebro

Inte fint här heller. Men solen BORDE ju komma fram någon gång i sommar... annars blir jag sur >.<

Det måste vara sol i augusti för då ska jag till Qsm och så ska min klass iväg och tälta.

15 jun, 2012 19:29

Borttagen

Avatar


Det där med att skriva slutade ju bra xD

15 jun, 2012 19:30

Solkatten
Elev

Avatar


Tittar på How I Met Your Mother.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 19:36

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Å jag blir tårögd av alla fina ord som skrivs till mig i min ff :'

15 jun, 2012 19:41

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Å jag blir tårögd av alla fina ord som skrivs till mig i min ff :'

Det är du värd!

Läs min profil för info...

15 jun, 2012 19:42

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Å jag blir tårögd av alla fina ord som skrivs till mig i min ff :'

Det är du värd!

Å tack finis! ♥♥♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.wallpaperslibrary.com%2FWallpapers%2F3D%2Fbig-heart-wallpaper-38.jpg

15 jun, 2012 19:43

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Å jag blir tårögd av alla fina ord som skrivs till mig i min ff :'

Det är du värd!

Å tack finis! ♥♥♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.wallpaperslibrary.com%2FWallpapers%2F3D%2Fbig-heart-wallpaper-38.jpg

Kram till dig! ♥

Läs min profil för info...

15 jun, 2012 19:44

1 2 3 ... 5506 5507 5508 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.