@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det!
15 jun, 2012 19:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det! Gillar också Youngblood. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 19:22 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Hela har inte gått än, så jag vet om det är dåligt än. Fast jag gillar youngblood lite, så jag tror att jag kommer att gilla det! Gillar också Youngblood. Kul!
15 jun, 2012 19:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av PotterHunger: Inte för att någon bryr sig, men JAG HAR SOMMARLOV NU! Detta ska antecknas! Jag med!!! Snacka om skönt YEY! Sola, bada och sova... Fast det är inte så fint väder här i Örebro Inte fint här heller. Men solen BORDE ju komma fram någon gång i sommar... annars blir jag sur >.< Det måste vara sol i augusti för då ska jag till Qsm och så ska min klass iväg och tälta. 15 jun, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Det där med att skriva slutade ju bra xD
15 jun, 2012 19:30 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på How I Met Your Mother.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 19:36 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å jag blir tårögd av alla fina ord som skrivs till mig i min ff :'
15 jun, 2012 19:41 |
|
PotterHunger
Elev |
Det är du värd! Läs min profil för info... 15 jun, 2012 19:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
15 jun, 2012 19:43 |
|
PotterHunger
Elev |
Kram till dig! ♥ Läs min profil för info... 15 jun, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen