@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag kommer inte vara inne alls imorgon </3 För jag ska vara på Mugglisträff med Miyuki, MonsterCookie, si_tonks, Allebasi_reserv och Ugglan Hedwig Jag kommer inte D´: 15 jun, 2012 18:43 |
|
Ginny00
Elev |
Allebasi_reserv määäh, du står ju uppskriven DD:
15 jun, 2012 18:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hade vart kul att börja sjunga i en kör ^ Någon som vet hur jag ska göra? googla på typ "*staden där du bor* sångkör" eller så kan man gå med i skolans kör, ifall din skola har en :3 ![]()
15 jun, 2012 18:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
"Nice? I don't want nice. It's not Gibbs if he's nice."
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jun, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Allebasi_reserv määäh, du står ju uppskriven DD: Jo men jag har inte råd att åka ditt, kom jag på nu D: 15 jun, 2012 18:48 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag visade pappa mitt deathly hallows halsband, han säger:
"Å, nu ser du ut som Xenophilius Lovegood!" Tack för den. 15 jun, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Nu har jag chips och Cola. Let the Batman movies begin
15 jun, 2012 19:08 |
|
Celebikai
Elev |
15 jun, 2012 19:13 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
15 jun, 2012 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag såg det i morse. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen