@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag vill bli frisk buhuhu :-( Får trösta mig med tanken att jag åker till Sydney om exakt en vecka! australien? ![]() lol no, krya på dig! c: ![]()
15 jun, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Guess where I am? ;D Spain! Lyckades äntligen få lite internet, så nu sitter jag i receptionen på ett underbart hotel i underbara Spanien! ;3
15 jun, 2012 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Hur mycket var det en biljett till båda semifinalerna och finalen till ESC kostade?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Huhu. Klippte mig och vart faktiskt nöjd.
Ska snart äta tacos och har köpt jordgubbar och lite annat gott till kvällen. Förutom att jag blir tvingad att se på fotboll så.. Helt okej kväll 15 jun, 2012 16:12 |
|
Ginnyy
Elev |
Nu sitter jag på bussen påväg till Skövde för att möta upp aviforcis, supermanis och enchantis, SO FREAKING AWESOME!!
15 jun, 2012 16:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Nu sitter jag på bussen påväg till Skövde för att möta upp aviforcis, supermanis och enchantis, SO FREAKING AWESOME!! Vad ska ni göra? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 16:25 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Nu sitter jag på bussen påväg till Skövde för att möta upp aviforcis, supermanis och enchantis, SO FREAKING AWESOME!! Vad ska ni göra? o.o Vi ska åka hem till min lilla by, och typ... Umgås och ha supetduperyrrvligy
15 jun, 2012 16:37 |
|
baramin
Elev |
Jag bor EN ENDA liten fjuttig halv kilometer ifrån att få 150+ i inackorderingsbidrag varje månad(om jag nu får flytta till Örebro.) Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 jun, 2012 16:38 |
|
Solkatten
Elev |
Hamburgare till mat!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 16:53 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hur mycket var det en biljett till båda semifinalerna och finalen till ESC kostade? mellan 800-1200 i think! beror på vart i publiken man sitter. ![]()
15 jun, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen