@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
15 jun, 2012 15:06 |
|
EmahS
Elev |
Jag vill hem och kolla på Skins. Men nej. Jag jobbar, och sen när jag kommer hem blir det rätt in i duschen, och sen byta om för att gå på student.
15 jun, 2012 15:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill vara frisk så att jag kan arbeta på Götheborg imorgon och ha kul med en kompis på kvällen, träffa kompis på söndag, köpa kylskåp och ragga någon som kan köra hem det på måndagseftermiddagen och shoppa det viktigaste inför seglingen med götheborg på tisdagen. Skulle dessutom behövt till farmor för att hämta en hel del grejer innan hon flyttar (vilket hon gör när jag är ute och jobbar from. på onsdag).
...drog iväg på en stunds shopping idag så att garderoben och annat nödvändigt ont uppdaterats inför seglingen. Men nu är jag SLUT. Jag orkar inte äta. Knappt ens sitta här. Kanske skall jag försöka mig på en ljudbok och bara ligga bort tiden? ååååh det känns så värdelöst. Alla planer går i kras. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 jun, 2012 15:12 |
|
Celebikai
Elev |
15 jun, 2012 15:15 |
scarhead
Lärare |
15 jun, 2012 15:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 jun, 2012 15:18 |
|
childhoodlight
Elev |
15 jun, 2012 15:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag vill bli frisk buhuhu :-( Får trösta mig med tanken att jag åker till Sydney om exakt en vecka! krya :C speech! 15 jun, 2012 15:20 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av childhoodlight: Jag vill bli frisk buhuhu :-( Får trösta mig med tanken att jag åker till Sydney om exakt en vecka! krya :C Tack söte!! I will try haha ♥
15 jun, 2012 15:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
*host* vet ni? jag heter inte Alva egentligen. Dx
speech! 15 jun, 2012 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen