Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
En jättebra sida för skönhetsprodukter; https://www.bangerhead.se/ Där finns allt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att vara pojkflickan i klassen.
10 aug, 2012 16:43 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥
10 aug, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan 10 aug, 2012 21:06 |
|
Goizan
Elev |
En av mina bästa vänner är pojkflicka och hon är så cool. Nej men hur snäll som helst. Helt awesome
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
10 aug, 2012 21:07 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det?
10 aug, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. 10 aug, 2012 21:11 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. Okej, jag har aldrig varit blyg men tänk på att personer gillar dig mer om det får se den riktiga "du"
10 aug, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. Okej, jag har aldrig varit blyg men tänk på att personer gillar dig mer om det får se den riktiga "du" det tror jag att de gör, men i såna fall är jag en av de i klassen som jag hatar, typ. 10 aug, 2012 22:26 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att vara pojkflickan i klassen. Jag gillar pojkflickor, är lite lite en själv, var stolt över den du är ♥ problemet är att jag inte är mig själv i skolan Okej, vågar du inte det? Ja... eller nej. Det är bara det att jag blir blyg i folkmassor. Okej, jag har aldrig varit blyg men tänk på att personer gillar dig mer om det får se den riktiga "du" det tror jag att de gör, men i såna fall är jag en av de i klassen som jag hatar, typ. Nu fattar jag inte riktigt, hatar du dig själv eller hatar andra dig?
10 aug, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen