vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har precis skaffat fb. Känner mig lite mobbad som bara har två vänner... Ehe... .___. Muggleposta mig gärna om du vill bli min vän!
11 okt, 2011 15:55 |
|
MissMolly
Elev |
ska logga ut
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 11 okt, 2011 16:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: this... okej, jag har fler vänner än så, men muggleposta mig om du har fb för då lägger jag till dig ^^Har precis skaffat fb. Känner mig lite mobbad som bara har två vänner... Ehe... .___. Muggleposta mig gärna om du vill bli min vän! ![]()
11 okt, 2011 16:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Vill ha en banan
11 okt, 2011 16:52 |
|
Elley
Elev |
Sitter och ler, STORT! Det finns inga bättre människor än Ravenclaws, Love you guys! ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 okt, 2011 16:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Har nyss ätit, nu sitter jag i sängen och väntar på att klockan ska närma sig 18 så att jag kan åka till Friskis!
11 okt, 2011 17:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag är så galet banan sugen att jag ringer pappa så att han kan köpa.
11 okt, 2011 17:07 |
|
superman
Elev |
11 okt, 2011 17:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å, nu kom pappa hem med bananer
11 okt, 2011 17:12 |
|
expelliarmus
Elev |
11 okt, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen