UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av boknörd_: Pirates of the Caribbean är inte så bra Den sista filmen sög ****... -.-' Vill nästan kräva dem på pengar för personligt lidande för att man såg filmen. Den enda som faktiskt var bra var första filmen. Sedan har det gått utför. Att de ska göra en till är ju bara helt sinnessjukt. ![]()
19 jun, 2017 15:46 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Vad har folk emot windows 10..?!
19 jun, 2017 19:21 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av boknörd_: Pirates of the Caribbean är inte så bra Den sista filmen sög ****... -.-' Vill nästan kräva dem på pengar för personligt lidande för att man såg filmen. Den enda som faktiskt var bra var första filmen. Sedan har det gått utför. Att de ska göra en till är ju bara helt sinnessjukt. Har nt sett den nyaste, men förlåt assåå, alla utom den första suger... Depps insats e nt direkt bra heller :3
19 jun, 2017 20:40 |
|
uniquorn
Elev |
20 jun, 2017 18:24 |
|
Borttagen
|
Våfflor är inte goda
20 jun, 2017 18:28 |
|
Borttagen
|
Tycker många av actionscenerna och quidditchsenerna i Harry Potter är urtrista att läsa/lyssna på...
20 jun, 2017 18:59 |
|
Agnate
Elev |
24 jun, 2017 23:17 |
|
Borttagen
|
Bubbelvatten är inte gott....
29 jun, 2017 08:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bubbelvatten är inte gott.... This and this!!!! 29 jun, 2017 13:01 |
|
IrmaGranger
Elev |
Skam är jättetråkigt (snälla mörda mig inte)
The stories we love best live in us forever 2 jul, 2017 11:15 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen