One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Jag har hort att killarna ska vara pa ett event den 17e juli i Amerika? Sa jag vet inte riktigt om det dar stammer om att de ska vara har
5 jul, 2012 08:11 |
|
Goizan
Elev |
5 jul, 2012 08:41 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag har hort att killarna ska vara pa ett event den 17e juli i Amerika? Sa jag vet inte riktigt om det dar stammer om att de ska vara har skulle dom inte vara på Ellen nu i juli? :o ![]()
5 jul, 2012 10:41 |
|
Remembrall
Elev |
5 jul, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
I just... Fuck. I'm crying for real... I'm such a sentimental weirdo... And the tears stream down my face... 5 jul, 2012 13:23 |
|
Celebikai
Elev |
5 jul, 2012 13:41 |
|
Bombarda
Elev |
Glöm nt nominera pågarna för "den bästa utländska låten " (what makes you beautiful) i "rockbjörnen"♥
Kärlek till alla! 5 jul, 2012 14:15 |
|
Remembrall
Elev |
Celebikai: Har inte haft tid att spela in den lol
EDIT: kan nu alla låtar på UAN albumet
5 jul, 2012 14:24 |
|
Bombarda
Elev |
5 jul, 2012 19:26 |
|
Remembrall
Elev |
5 jul, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen