My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har redan sádana =)man kan köpa super söta pony saker till håret på hm hej 14 jul, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: ska köpa sånaSkrivet av Borttagen: Har redan sádana =) man kan köpa super söta pony saker till håret på hm 14 jul, 2012 19:57 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det visste jag inte! Jag kanske borde gå dit och köpa! Eller kanske inte eftersom mitt hår är kort och inte direkt behöver klämmor. Men det kan ju vara kul att ha i alla fall. man kan köpa super söta pony saker till håret på hm Enligt Equestria Daily ska det också finnas en Rainbow Dash-yoyo och ett Pinkie Pie-halsband. Någon som vet om de finns här i Sverige också?
14 jul, 2012 20:09 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av Borttagen: Det visste jag inte! Jag kanske borde gå dit och köpa! Eller kanske inte eftersom mitt hår är kort och inte direkt behöver klämmor. Men det kan ju vara kul att ha i alla fall. man kan köpa super söta pony saker till håret på hm Enligt Equestria Daily ska det också finnas en Rainbow Dash-yoyo och ett Pinkie Pie-halsband. Någon som vet om de finns här i Sverige också? Har ingen aning... hej 15 jul, 2012 09:42 |
|
Katla
Elev |
På Comic Con hade de tydligen avslöjat två sånger från season 3???
I spoiler ifall någon inte skulle vilja höra dem i förväg Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ♏︎ 15 jul, 2012 20:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Är det någon annan som har ponyhoof istället för facebook? 8D
Mygod, jag skaffade det nyss och det är...obeskrivligt, iiih! I'm so excited I ♥ Ponyhoof det gjorde fb typ 493796 gånger bättre OwO ![]()
18 jul, 2012 21:15 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Är det någon annan som har ponyhoof istället för facebook? 8D Mygod, jag skaffade det nyss och det är...obeskrivligt, iiih! I'm so excited I ♥ Ponyhoof det gjorde fb typ 493796 gånger bättre OwO Vad är Ponyhoof? owo 18 jul, 2012 21:31 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Knizzlare: Är det någon annan som har ponyhoof istället för facebook? 8D Mygod, jag skaffade det nyss och det är...obeskrivligt, iiih! I'm so excited I ♥ Ponyhoof det gjorde fb typ 493796 gånger bättre OwO Vad är Ponyhoof? owo Det är facebook, fast med mlptema typ :3 okej, det kanske såg ut som om jag mena att det var ett helt annat community men det mena jag inte jag var bara lite overexcited xD ![]()
18 jul, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Katla - Tack för att du postade videorna, jättekul att se!! Jag vill se säsong 3 NUUU!
19 jul, 2012 00:36 |
|
cirklar
Elev |
19 jul, 2012 03:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen